کد خبر: ۱۷۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اخراج ۲۷ نفر از کارگران صنعت نفت گچساران برای من یک پروژه مهم است و آخرین اخطار برای این مشکلات طی نامه‌ای به وزیر نفت ارسال شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در سالگرد عروج امام جمعه اسبق گچساران سید ناصر حسینی پور با حضور در مرقد حجت‌الاسلام و المسلمین متقی کاشانی به مقام شامخ آن روحانی جلیل‌القدر ادای احترام کرد.
سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در حاشیه این بازدید در دیدار با عده‌ای از کارگران اخراجی صنعت نفت گچساران اظهار کرد: گزارش کامل از شرح حال اخراج شما ۲۷ نفر از کارگران صنعت نفت گچساران را بررسی و تهیه کرده‌ام.
وی بیان کرد: منتظر تعیین تکلیف نامه آخری خود در خصوص اخراج شما هستم و در صورت نیاز به وزیر نفت تذکرات لازم داده خواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر جوابی از سوی وزیر نفت دریافت نشد تذکر جدی به او خواهیم داد، تصریح کرد: مباحث متعددی از جمله تعیین تکلیف ۳۸۰ نفر از کارکنان صنعت نفت گچساران، اخراج ۲۷ نفر کارگران این صنعت و مشکل نیروهای مجموعه آموزشی دانشگاه نفت و گاز گچساران را به جد بگیری می کنم.

حسینی پور عنوان کرد: من وظایف خود را در قبال مردم حوزه انتخابیه انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم تا بتوانم مشکلات آنها را برطرف کنم.

وی گفت: اخراج ۲۷ نفر از کارگران زحمتکش صنعت نفت و گاز گچساران برای من یک پروژه بسیار مهم است، همان گونه که برای پروژه های مهم دیگر تلاش می کنم به حل مشکل این تعدادی از کارگران نیز اندیشیده و برای برطرف شدن مشکل آنها تلاش لازم را انجام می دهم.

حسینی پور اضافه کرد: آخرین اخطار را برای این مشکلات مطرح شده طی یک نامه مفصل به وزیر نفت ارسال کرده‌ام و به زودی پاسخ آن را دریافت خواهم کرد.

وی تصریح‌کرد: امید می‌رود تا با پیگیری‌های انجام شده گامی برای برطرف کردن مشکلات این ۲۷ نفر برداشته شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ممو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
جمع کن سید
مردم را چی فرض کردی تو اصلا کدام پروژه مهم را به سرانجام رسوندی که حالا بتونی کارگرای اخراجی شرکت نفت را به سرانجام برسونی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین