تاریخ انتشار:۲۲:۲۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان باید آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نشست شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی مهدویت با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، معاون سیاسی استاندار و رییس بنیاد مهدویت با هدف تصمیم گیری در مورد برگزاری جشن نیمه شعبان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزارشد.
آیت الله سید نصیر حسینی در این جلسه گفت: همه ادارات و سازمان‌ها برای برگزاری جشن نیمه شعبان آمادگی کامل داشته باشند و مساجد،سخنران، مبلغین و همچنین رسانه‌ها باید ایام شعبانیه را در اولویت تبلیغات خود قرار دهند.
نماینده، ولی فقیه افزود: همه ادارات و سازمانها ملزم به برگزاری جشن نیمه شعبان هستند و و باید با برنامه ریزی های مطلوب جشن های ایام شعبانیه را به بهترین نحو برگزار کنند.
آیت الله حسینی بااشاره به عملکردضعیف شهرداری گفت: خیابانها و کوچه‌های شهر یاسوج و وضعیت مناسبی ندارند و باید شهرداری در این زمینه چاره اندیشی کند. 
دراین نشست تصمیم گرفته شد در روز نیمه شعبان جشن متمرکز با تجمع ور اهپیمایی مردمی از مقابل محل احداث باب المهدی و به سمت مصلی بزرگ شهر یاسوج برگزار شود. 
حجت السلام موسوی اعظم رییس بنیاد مهدویت نیز در این نشست گفت: در سراسر کشور هزینه مبلغان‌ به وسیله مردم پرداخت می شود و سازمان‌ها باید برای کمک‌ به امور فرهنگی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
موسوی اعظم از مسئولین و مدیران خواست برای رفع کمبودهای فرهنگی بودجه فرهنگی اختصاص دهند.

  • جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار هم دراین جلسه خطاب به مدیران سازمان‌ها گفت: همه چیز ما متعلق به نظام و انقلاب است و مدیران باید در کنار مردم در میدان باشند تا برنامه‌های فرهنگی خوبی در مراسمات و برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی شکل بگیرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین