تاریخ انتشار:۱۵:۴۷ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس کمیته امداد ناحیه یک شهرستان بویراحمد گفت: ۳۰طرح اشتغالزایی در ناحیه یک کمیته امداد این شهرستان به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مصیب حیدری گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری ۱۰ طرح اشتغالزایی به نمایندگی از ۳۰ طرح برای مددجویان کمیته امداد در این ناحیه به بهره برداری رسید.

او اعتبار هزینه شده این طرح‌ها را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و می گوید: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری و خدماتی بوده است.

حیدری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۹۰ طرح اشتغالزایی در حوزه کشاورزی، دامداری و خدماتی برای مددجویان کمیته امداد در ناحیه یک شهرستان بویراحمد اجرا و به بهره برداری رسید.

به گفته رئیس کمیته امداد ناحیه یک شهرستان بویراحمد، با اجرای این طرح‌ها برای هزار و ۲۰۰ تن به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

او از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان تقدیر کرد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ پرونده تشکیل و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

حیدری همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرا شدن طرح‌های اشتغالزای مددجویان این نهاد حمایتی دانست و می گوید: در صورت ادامه این همکاری بانک‌ها تا پایان امسال بیش از ۶۰۰ طرح اشتغالزا در کمیته امداد ناحیه یک شهرستان بویراحمد اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان بویراحمد از ایجاد اشتغال برای ۵۰ تن از مددجویان این ناحیه از طریق مراکز کاریابی با معرفی به شرکت و موسسات در امسال خبر داد و می گوید: امسال ۱۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد در ناحیه یک شهرستان بویراحمد با اجرای طرح‌های اشتغالزا خودکفا شده و از چرخه حمایت امداد خارج شده اند. 

حیدری گفت: با همکاری مرکز فنی و حرفه ایی شهرستان بویراحمد امسال ۶۵۰ تن از مددجویان متقاضی اشتغالزا در کمیته امداد ناحیه یک این شهرستان در رشت‌های مختلف آموزش‌های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند. 

او از اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان خبر داد و می گوید: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یک سال قبل مشغول به کار شده اند و برای آنان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک شهرستان بویراحمد مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند.

حیدری گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند برای دریافت بسته تشویقی نقدی خود باشماره تلفن همراه ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس بگیرند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین