تاریخ انتشار:۰۷:۳۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت مادر شهید والامقام غلام‌حسن محمدزاده را تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در متن پیام تسلیت رضا پاسیان‌نژاد آمده است:

اسوه‌های واقعی و ایثار و گذشت و قهرمانان اصلی نظام جمهوری اسلامی مادران شهدا هستند همان‌هایی که علی‌اکبرهای خود را روانه میدان جنگ کردند و افتخارآفرینی برای این ملت در جهان رقم زدند.

هر چند فداکاری و صبوری مادران شهدا قابل توصیف نیست اما بی‌شک مزد صبوری خود را از خانم فاطمه‌الزهراء (س) خواهند گرفت.

اینجانب درگذشت مادر شهید والامقام غلام‌محمد حسن‌زاده را به خانواده محترم ایشان و همچنین محضر خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و همه بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این بانوی مومنه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارم.

گفتنی است که شهید غلام‌حسن محمدزاده در سال ۱۳۴۱ همگام با اوج‌گیری نهضت آخونین به رهبری امام خمینی(ره) پا به عرصه وجود گذاشت و در ایام نوجوانی با حضور در جبهه حق علیه باطل در حمله ۵ مهرماه (ثامن‌الائمه) به تاریخ ۱۳۶۰/۷/۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها: پیام تسلیت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.