تاریخ انتشار:۰۹:۰۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: کتاب زندگینامه و خاطرات شهید سیدعبدالمحمد تقوی چاپ می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید سیدعبدالمحمد تقوی در آینده‌ نزدیک خبر داد.

حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی افزود: برای چاپ این کتاب مطالب مورد نیاز از طریق مصاحبه با خانواده و هم‌رزمان این شهید والامقام جمع‌آوری می‌شود.
جهانبخشی افزود: شهید عبدالمحمد تقوی از شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد است که در زمستان سال ۱۳۴۲ در شهر سوق به دنیا آمد و در ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در منطقه اروند و در عملیات والفجر ۸ به فیض شهادت نائل شد.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر چاپ و نشر کتب مربوط به شهدا و رزمندگان روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته که تاکنون کتاب‌های متعددی از جمله راه سبز، ندای نور و چهل ستاره به چاپ رسیده است.

جهانبخشی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۴ شهید روحانی به نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است، ادامه داد: هدف از چاپ کتب زندگینامه و خاطرات شهدا، معرفی سیره و سبک زندگی این شهدای والامقام به نسل جدید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین