تاریخ انتشار:۰۹:۰۳ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲۲۰ میلیارد ریال طرح در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این استان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲۲۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌های آموزشی، سلامت و گردشگری اجرا می‌کند.
شایان نادری با بیان اینکه مدرسه سازی، ساخت مراکز بهداشتی و زیر ساخت گردشگری از طرح‌های در دست اجرا این ستاد است، افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینه آموزشی و ۱۲۰ میلیارد درحوزه سلامت و گردشگری هزینه می‌شود.

نادری عنوان کرد: ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز در این استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام جمع آوری و در این مناطق مدرسه ۲ کلاسه ساخته می‌شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت این تعداد مدارس ۲ کلاسه در مناطق مختلف استان بویژه کم برخوردار هم اکنون آغاز شده است.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون ۳ هزار میلیارد ریال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی سرمایه گذاری کرده است.
نادری ادامه داد: این میزان اعتبار برای آبرسانی به روستاها، ساخت خانه بهداشت، مکان‌های ورزشی، فرهنگی، واحد‌های مسکونی روستایی و راه روستایی هزینه شده است.

وی اجرای ۲۵ طرح آبرسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین این طرح‌ها اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها با هدف تامین آب ۵۵ روستا با جمعیت ۲۲ هزار نفر با مشارکت شرکت آب فاضلاب استان اجرا شد.
وی ساخت ۲۷۷ کلاس درس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان را از دیگر طرح‌های اجرا شده از سوی این ستاد اعلام کرد.

نادری گفت: اجرای ۸ طرح بهداشتی از دیگر طرح‌های اجرا شده این ستاد در حوزه بهداشت و درمان است.
وی اضافه کرد: ۱۵ طرح راه سازی در زمینه ساخت پل و آسفالت بهسازی و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق محروم این استان اجرا شد.
نادری عنوان کرد: تاکنون ۲ هزارو ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در مناطق محروم این استان اجرا کرده که در این زمینه ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.