تاریخ انتشار:۰۸:۵۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مردم کهگیلویه و بویراحمد مرغ منجمد موردنیاز خود را بعد ازخرید در سامانه بازارگام، به صورت رایگان درب منازل تحویل بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر کل تعاون روستایی این استان گفت: زیرساخت‌های توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در استان فراهم شده و مردم می‌توانند مرغ منجمد را بعد از سفارش و خرید روی سامانه بازارگام، آن را رایگان درب منازل خود تحویل بگیرند.
 
قدرت‌الله ویسی افزود: آماده کردن زیرساخت‌های راه‌اندازی توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در این استان کار سختی بود که با تلاش همکاران و حمایت‌های مدیر ارشد بخش کشاورزی تا چند روز آینده محقق می شود.
 
وی با اشاره به توافقات تهران با شرکت پست پیشگامان برای توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی در سراسر کشور، افزود: ما هم تابع برنامه‌های کشوری هستیم، اما از وجود رقابت بین شرکت‌های متقاضی استقبال می‌کنیم.

ویسی ادامه داد: عملیات توزیع هوشمند گوشت مرغ منجمد در این استان را با شرکت پست پیشگامان آغاز می‌کنیم و هر شرکت رقیبی که از تهران مجوز‌های لازم را بگیرد می‌تواند در کنار این شرکت فعالیت کند.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از معرفی یک شرکت بومی به سازمان مرکزی تعاون روستایی برای توزیع اینترنتی در این استان خبر داد و گفت: ملاک ما برای همکاری با این شرکت‌ها، اخذ مجوز‌های لازم است.

ویسی بیان کرد: سردخانه ۵ تنی زیر صفر شرکت پست پیشگامان آماده و ۲ غرفه نیز در گلستان ۱۰ یاسوج نیز همراه با سهمیه مرغ منجمد به آن‌ها تحویل شده است.
وی تأکید کرد: مسئولیت توزیع اینترنتی کالا‌های اساسی به تعاون روستایی واگذار شده است.

ویسی به ایام پایان سال اشاره کرد و ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر سامانه بازارگام متعلق به شرکت پست پیشگامان در این استان فعال شود چرا که وقت بسیار تنگ است و مردم باید هر چه زودتر به خرید از این سایت دسترسی داشته باشند و بتوانند به صورت رایگان مرغ منجمد را درب خانه‌هایشان تحویل بگیرند.
وی از اضافه شدن دیگر کالا‌ها از جمله برنج و روغن و تخم‌مرغ در این سامانه در روز‌های آتی خبر داد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.