تاریخ انتشار:۲۰:۵۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: این نحوه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان از خود کرونا گرفتن بدتر است، چراکه بیشتر مردم را در استرس قرار می‌دهد و از جهتی آن‌ها را به سمت گروه‌های شایعه ساز سوق می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
درحالی که مخاطبین "عصر دنا" طی تماس‌های مختلف خواستار انتشار جزئیات و نحوه مبتلا شدن ۶ کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد هستد، ولی روابط عمومی و همچنین مسئولین دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جوابگو نیستند و جزئیات مبتلا شدگان به این بیماری را همچنان مخفی می‌کنند.

این نحوه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان از خود کرونا گرفتن بدتر است، چراکه بیشتر مردم را در استرس قرار می‌دهد و از جهتی آن‌ها را به سمت گروه‌های شایعه ساز سوق می‌دهد.

نیازی نیست جای دوری برویم، استان همجوار ما استان بوشهر هست که امروز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمتر از نیم ساعت بعد از اطلاع رسانی کشوری در خصوص بیماران کرونایی این استان، جزئیات کامل و نحوه مبتلا شدگان از طریق روابط عمومی برای رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها ارسال شد.

باید از مسئولین ذی ربط پرسید مبتلا شدن به یک بیماری ویروسی و فراگیر چرا باید پنهان شود، آن هم در استانی که آمار مبتلایان به صورت تصاعدی در حال افزایش هست که دلیلش را نیز میتوان در همین کم صداقتی‌ها جستجو کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین