تاریخ انتشار:۱۶:۳۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: جوانان قلعه رییسی نسبت به بکارگیری‌های شرکت گاز اعتراض کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حدود چند سالی هست خبرهایی مبنی بر استخدام فله‌ای و بدون ضابطه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده می‌شود و پرونده هایی در این زمینه در دادگستری‌ها تشکیل شده است.

این استخدام‌ها که در نهادها و ادارات مختلف در سطح استان ادامه داشت بسیاری از ادارات گریبان گیر این مشکل شدند اما مثل اینکه این موضوع ادامه‌دار بوده و تمامی ندارد و انتهای این نوع استخدام‌ها بی‌اعتمادی مردم است.

به گزارش فارس، بعد از گازرسانی به بخش چاروسا و دیشموک و خشنودی مردم؛ اکنون موضوع استخدام اداره گاز جهت نمایندگی در دو منطقه و جاورده و قلعه‌دختر در میان است.

بعد از استخدام نیروهای شرکت گاز در ناحیه قلعه رئیسی این موضوع سبب نگرانی جوانان این شهر شد.

چند نیرو  در گاز قلعه رئیسی به کار گرفته شد و همین باعث نگرانی مردم به خصوص نسل جوان شد؛ اعتراض آنها مبنی بر این است که با وجود اینکه در چندین مورد از شرکت گاز استان خواستار شرکت در آزمون شدیم قول دادند که تمامی درخواست ها را جمع آوری و نسبت به برگزاری آزمون اقدام کنند اما متاسفانه بعد از مدت ها آزمونی صورت نگرفت و نیروها شروع بکار کردند.

امروز جمع زیادی از مردم و جوانان این شهر نسبت به استخدام بدون ضابطه نیروها باعتراض داشتند و با حضور در جلوی شرکت گاز ناحیه قلعه رئیسی اعتراض خود را اعلام کردند.

این گروه که بدون هرگونه اغتشاش و سر و صدا اعتراض خود را به صورت قانونی اعلام و خواستار استخدام با ضابطه در این دستگاه شدند.

همچنین در نامه به رئیس کل دادگستری استان و رئیس بازرسی استان خواستار ورود به این موضوع شدند و امیدوار به این هستند که با ورود دستگاه های نظارتی جلوی این چنین استخدام هایی گرفته شود.

خبرگزاری فارس در 16 مهرماه امسال با درج  خبری در خصوص استخدام های بدون ضابطه خواستار ورود نهادهای نظارتی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین