تاریخ انتشار:۲۱:۳۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت کارخانه فسفات چرام ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه نیاز دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): "حسین کلانتری" با اشاره به نشست با معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در تهران افزود: در این نشست مشکلات طرح های مختلف معدنی استان مطرح شد.
کلانتری با اشاره به وضعیت طرح کارخانه "آهک هیدراته" اظهارکرد: براساس قول مساعد مسئولان ایمیدرو این طرح تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری این طرح را ۲۰ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از کارخانه آهک زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر در استان فراهم می شود.
کلانتری با اشاره به پروژه "فسفات چرام" تصریح کرد: با توجه به سنگین بودن پروژه معدن فسفات چرام در بحث تامین زیرساخت های این معدن،  با همکاری ایمیدرو نسبت به تامین این زیرساخت ها از جمله آب، برق و گاز اقدام می شود.
وی ادامه داد: همچنین مکاتبات و رایزنی های لازم با سازمان انرژی اتمی در خصوص کسب مجوزات لازم برای معدن فسفات چرام انجام می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی نسبت به تامین تسهیلات ارزی این طرح اقدام می کنیم، عنوان کرد: این طرح در حال حاضر به ۱۰۰ میلیون دلار اعتبار نیاز دارد.
کلانتری حمایت از معادن کوچک مقیاس استان را یکی از اولویت های کاری خود در این حوزه عنوان و تاکید کرد: مسئولان ایمیدرو نیز  قول مساعد خود را برای استخراج و حمایت از معادن "سلستین" استان اعلام کردند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی همچنین از قول ویژه ایمیدرو برای فراخوان جذب سرمایه گذار برای معادن "گچ" استان خبر داد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین