کد خبر: ۱۳۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه:
عصر دنا: مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به ابلاغ شیوه نامه نقل و انتقال فرهنگیان گفت: فرهنگیان تا پایان این ماه فرصت دارند به آدرس اینترنتی enteghal. medu.ir مراجعه و درخواست انتقال درون و برون استانی خود را در سامانه انتقال ثبت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید لطف‌الله فروزان ظهر امروز در نشست هماهنگی نقل و انتقالات در آموزش و پرورش شهرستان یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش را کمبود نیروی انسانی در برخی از رشته‌ها و مقاطع تحصیلی عنوان کرد .

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه ملاک عمل در انجام نقل و انتقال را اجرای قانون برشمرد و افزود: همه مراحل نقل و انتقال باید از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه‌های ارسالی اجرا شود تا حق هیچ فردی ضایع نشود.

وی بر انجام نقل و انتقال و حفظ شأن و مقام معلمان تأکید کرد و گفت: سعی بر این است تا حد امکان نقل و انتقال همکاران بدون مشکل انجام شود .

فروزان با اشاره به ابلاغ شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان اعلام کرد: فرهنگیان تا 31 خرداد ماه 96 فرصت دارند به آدرس اینترنتی  enteghal. medu.ir مراجعه و درخواست انتقال درون و برون استانی خود را در سامانه انتقال ثبت کنند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به بندهای این شیوه نامه عنوان کرد: از مهمترین بندهای این دستورالعمل می توان به شرایط لازم برای درخواست انتقال، زمانبندی ثبت نام و تبصره‌های مختلف اشاره کرد، فرهنگیانی که متقاضی انتقال خارج از استان هستند می‌بایست حداقل پنج سال سابقه تدریس تمام وقت داشته و همچنین دارای وضعیت استخدامی پیمانی یا رسمی باشند.

فروزان همچنین تصریح کرد: افرادی که هنوز متعهد خدمت هستند مجاز به ثبت نام نیستند.

علی پیراسته ،‌ کارشناس مسئول امور اداری این مدیریت نیز نقل و انتقال را یکی از جلوه‌های تکریم معلمان برشمرد و خاطرنشان کرد:  نقل و انتقال با محوریت امور اداری و بهره‌مندی از خرد جمعی و با هدف بهره‌مندی مناسب از نیروها و جلب حداکثری رضایت معلمان صورت می‌گیرد .

وی افزود:در نقل و انتقالات فرهنگیان رفع مشکلات متقاضیان انتقال با در نظر داشتن وضعیت تراز نیروی انسانی و کمبود و مازاد نیرو انجام خواهد شد و آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه  نهایت تلاش و کوشش خود را برای رفع مشکلات فرهنگیان بکار می برد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا بزرگ امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
انتقالی از آموزش وپرورش شهرستان دنا به بویراحمد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین