کد خبر: ۱۳۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۴۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: سخنگوی وزارت کشور از تایید صحت انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی صحت شورای نگهبان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور  گفت: دقایقی پیش نامه شورای نگهبان در خصوص تایید صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری واصل شد.

سخنگوی وزارت کشور افزود: دبیر محترم شورای نگهبان در این نامه اعلام کرده اند که پس از بررسی گزارش ها و شکایات واصله در جلسات شورای نگهبان، این شورا بر اساس ماده 79 قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجموع صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را مورد تایید قرار داده است.

سامانی در پاسخ به این سوال که با تایید صحت انتخابات شکایاتی که نسبت به برگزاری انتخابات به شورای نگهبان ارائه شده است چه سرنوشتی پیدا کرده است گفت: طبق اعلام شورای نگهبان، شکایات و گزارشاتی راجع به فعالیتهای انتخاباتی قبل از روز رای گیری و در روز رای گیری به آن شورا واصل شده بود که برخی از آنها پس از بررسی به مراجع قضایی ارسال شده است.

سخنگوی وزارت کشور ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران امر انتخابات، بار دیگر خلق این حماسه بزرگ را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Netherlands
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
سلام بر مدیریت محترم سایت عصر دنا. از شما خواهشمندیم به رسالت خطیر خودتون عمل کنبد و گزارشی از روند تقلب در انتخابات لنده ارائه فرمایید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین