تاریخ انتشار:۱۴:۳۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
رئیس بازرسی شهرداری یاسوج خبر داد
عصر دنا: رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری یاسوج از آغاز طرح ویژه بازرسی در حوزه شهری این نهاد مردمی خبر داد و گفت: مبارزه با فساد در شهرداری یاسوج تشدید می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فردوس درویش ظهر امروز در جمع مدیران شهری یاسوج اظهار داشت: در اجرای این طرح بر فعالیت تمام بخش‌های فعال در حوزه شهرداری یاسوج و سازمان‌ها نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه گزارش این طرح در اختیار برنامه ریزان شهرداری قرار می‌گیرد عنوان کرد: مبارزه با فساد و ارتقاء سطح سلامت اداری در اولویت نخست سیاست‌های راهبردی شهرداری  قرار گرفته است.

درویش افزود: این اولویت به عنوان ماموریت ویژه در همه زیر مجموعه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و در همه بخش‌ها نیز نظارت می‌شود.

رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری یاسوج تاکید کرد: از بین بردن زمینه تخلف و نظارت بر عملکردها بر اساس قانون در شهرداری یاسوج از جمله برنامه‌های مهم و محوری مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات است.

درویش تصریح کرد: نظارت نکردن بر نیروهای زیر مجموعه از سوی مدیران یکی از مولفه‌هایی بوده که زمینه بروز هر نوع تخلف و سو استفاده را فراهم می‌کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین