تاریخ انتشار:۲۲:۳۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسوول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد
عصر دنا: مسوول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ششمین اهدای عضو استان در سال 96 خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ساسان عباسی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ششمین اهدای عضو استان در سال جاری توسط خانواده نوعدوست دهدشتی انجام شد.

مسوول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر، یادآور شد: مرحوم «ابراهیم روهنده»، 25 ساله از اهالی و ساکنین روستای چنگلوای شهرستان کهگیلویه، ایل شیخ ممو به علت سقوط از ارتفاع دچار خونریزی و مرگ و مغزی شد.

وی، ادامه داد: پس از تایید مرگ مغزی این مرحوم توسط تیم پزشکی با خانواده وی در خصوص اهدای اعضا نامبرده رایزنی‌های لازم انجام شد.

این مسوول، خاطرنشان کرد: پس از رضایت خانواده این مرحوم تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و اعضای این مرحوم را از بدن وی خارج کردند.

عباسی با بیان اینکه دو کلیه، کبد و دو قرنیه این مرحوم توسط تیم جراحی پیوند اعضای شیراز برداشته شد، گفت: این اعضا جهت پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شد.

مسوول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن درخواست رحمت و مغفرت از درگاه الهی برای این جوان مرحوم، اهدای عضو را امری بسیار پسندیده و ارزشمند عنوان کرد.

وی با عنوان اینکه استان ما از لحاظ اهدای عضو جزء استان‌های برتر در کشور است، یادآور شد: ولی باید توجه داشت که فرهنگ اهدای عضو باید بیش از پیش در استان نهادینه شده و گسترش یابد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین