تاریخ انتشار:۰۰:۰۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمود پاک نیت در برنامه  نخستین هفته نکوداشت شهر یاسوج افزود: ساخت پارک و امکانات و زیر ساخت ها کار مناسب و خوبی است اما اولین حرکت برای توسعه شهر فرهنگ سازی است.

وی با بیان اینکه توجه به فرهنگ و هنر در جامعه لازم است و توجه به فرهنگ و هنر زیباتر شدن شهر کمک می کند، گفت: مسئولین باید تلاش کنند که این شهر را به مردم سایر نقاط بشناسانند و این مهم به فرهنگسازی در جامعه بر می گردد.

پاک نیت تاکید کرد: فرهنگ سازی در رابطه با استفاده از ظرفیت های طبیعی و ... مهمترین مسئله برای توسعه شهر است که به ماندگاری آن کمک فراوانی می کند.

وی هنر را اشاعه دهنده فرهنگ جامعه عنوان کرد و گفت:  فرهنگ و هنر همدیگر را کامل می کنند.

پاک نیت با بیان اینکه شهر یاسوج پر از زیبایی و ظرفیت است، تصریح کرد: ظرفیت سازی برای جذب توریست و شناختن شهر یاسوج برای رشد و توسعه آن لازم است.

وی بیان داشت: خیلی ها کشور های دیگر را برای گردشگری انتخاب می کنند و اشکال این است  که ما نمی توانیم ظرفیتهای  دیار و شهر خود را به نحو مطلوب به کشور بشناسانیم.

برچسب ها: محمود پاک نیت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین