تاریخ انتشار:۱۲:۴۸ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: این سامانه بارشی که با رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر همراه است تا روز شنبه در استان فعال خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ولی بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ورود سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه سوم فروردین به جو استان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه بارشی که با رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر همراه است تا روز شنبه در استان فعال خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد به میزان بارش باران طی سال جاری در تمامی مناطق استان اشاره کرد و گفت: در شهر قلعه‌رئیسی شهرستان کهگیلویه 471، یاسوج 397.4 میلی‌متر، سی‌سخت 363، دهدشت 344.4، چرام 310، لیکک 284.1، امامزاده جعفر 199.7 و دوگنبدان 179.1 میلی‌متر بارش باران به ثبت رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بارش‌های استان در چند روز گذشته افزود: بیشترین بارش‌ باران چند روز گذشته در گردنه مله شوره با 67میلی‌متر بوده، ضمن اینکه در 24 ساعت گذشته لیکک با پیشینه دمای 19.8 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سی‌سخت سردترین نقاط استان گزارش شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.