کد خبر: ۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار:۱۴:۲۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: شایعه‎ای که از شب گذشته در فضای مجازی مبنی بر شکست یکی از سدهای استان منتشر شده، کذب محض است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حسن فیاض‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در شیراز اظهار داشت:  شایعه‎ای که از شب گذشته در فضای مجازی مبنی بر شکست یکی از سدهای استان منتشر شده، کذب محض است.

به گزارش تسنیم، شب گذشته خبری مبنی بر شکست سدی در شهرستان جهرم از طریق کانال تلگرامی یکی از رسانه‌ها منتشر شد که در زمان کوتاهی در تمامی گروه‌های خبری و غیرخبری منعکس و سبب نگرانی مردم شد.

علیرضا صحرائیان، فرماندار جهرم نیز ضمن تکذیب این شایعه گفت: سد سلمان فارسی در جهرم یک میلیارد مترمکعب ذخیره دارد و نه تنها بارش‌های اخیر منجر به سرریز شدن آن نمی‌شود بلکه از نظر استحکام نیز یکی از مستحکم‌ترین سدهای کشور است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.