کد خبر: ۱۲۰۷۵
تاریخ انتشار:۲۳:۲۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: شبکه اطلاع‌رسانی لیگ قهرمانان آسیا خبر کناره‌گیری احتمالی تیم استقلال خوزستان از این رقابت‌ها و دیدار با حریف عربستانی را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در روزهای اخیر سرمربی استقلال خوزستان با توجه به مشکلات عدیده مالی تیمش از کناره‌گیری احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا و عدم سفر به عمان و امارات جهت مصاف با حریفان خود خبر داده بود.

در این میان شبکه اطلاع‌رسانی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار خبری نوشت: اخبار منتشره روزهای اخیر مبنی بر کناره‌گیری تیم استقلال خوزستان از لیگ قهرمانان آسیا و عدم سفر به عمان برای بازی با الفتح عربستان به خاطر مشکلات مالی در هفته اول این رقابت‌ها صحت ندارد.

استقلال خوزستان در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با الجزیره امارات، الفتح عربستان و لخویای قطر قرار دارد. آبی‌پوشان اهوازی در روزهای 2 و 9 اسفنده ماه سال جاری در عمان و امارات به مصاف الفتح عربستان و الجزیره امارات می‌روند. این تیم 24 اسفند نیز در ورزشگاه غدیر اهواز در آخرین بازی دو رفت میزبان لخویای قطر است.
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین