کد خبر: ۱۱۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور عشایر سلحشور، حماسه آفرین و همیشه در صحنه کهگیلویه در کنار دیگر اقشار مردم در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عزت و اقتدار ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی)باعث شد امروز ایران به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین کشورهای منطقه و جهان به شمار آید که ریشه این عزت عزت و اقتدار در همین راهپیمایی های است که جلوه ای از همدلی و همبستگی ملی برای دفاع از آرمان ها و ارزش ها انقلاب اسلامی است.

عشایر به عنوان پشتوانه و ذخائر اصلی نظام همواره در خط اول این مبارزه قرار داشته و خود را بهترین حامی و پشتیبان نظام دانسته و خواهند دانست.

 

مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور  عشایر سلحشور، حماسه آفرین و همیشه در صحنه کهگیلویه در کنار دیگر اقشار مردم در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شد.

عشایر شهرستان کهگیلویه با بصیریت انقلابی خویش و با حفظ روحیه انقلابی گری خویش امروز ضمن دعوت از ملت ایران به خصوص مردم ولایت مدار این شهرستان از آنان جهت خلق حماسه ای باشکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و آز آنان خواستند تا باردیگر پاسخ ترامپ ها و ترامپ دوستان را با مشت های گره کرده مرگ بر امریکا پاسخ دهند و با دیگر اعلام می کنند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عشایر روستاهای بیدانجیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
درودبرسردار سازندگی وامیرکبیر کهگیلویه بزرگ اقدام سازندگی وتاریخی جنابعالی که باهمت وتلاش بی وقفه همراه بوده وهمچنین جدیت مدیرکل محترم زحمت کش و خستگی ناپذیر امورعشایر استان که خود عشایری میباشد و درد عشایر را میفهمد و رئیس شهرستان در احداث بازگشایی و مرمت جاده پشته زیلایی و روستاهای بیدانجیر ستودنی است که در تاریخ این منطقه به یادماندنی است انشاالله که ما مردم این خطه بتوانیم جبران این محبت تاریخی را بنمائیم .ازطرف اهالی روستاهای بیدانجیر دشمن زیاری بخش چرام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین