کد خبر: ۱۱۷۷۷
تاریخ انتشار:۰۰:۱۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: هافبک استقلال برای فسخ قراردادش راهی هیات فوتبال تهران خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در حالیکه قرار بود امروز جلسه ای میان رضا افتخاری،مدیرعامل استقلال و روزبه چشمی به همراه مدیر برنامه هایش در محل باشگاه برگزار شود،اما این جلسه لغو شد.

حسین کریمی،مدیر برنامه های چشمی در این باره به کاپ عنوان کرد:از صبح امروز با افتخاری و دفتر باشگاه تماس هایی برقرار کردیم اما موفق به صحبت نشدیم.ظاهرا در باشگاه استقلال کسی نبود و دفتر تعطیل است.

وی افزود:به همین دلیل جلسه برگزار نشد و از چشمی خواسته ام از کرج به تهران بیاید تا راهی هیات فوتبال شویم و قرارداد وی را فسخ کنیم.البته قرارداد چشمی بر اساس حکم فیفا،فسخ است اما برای محکم کاری راهی هیات فوتبال تهران می شویم تا قرارداد این بازیکن را فسخ کنیم.
منبع: کاپ
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین