کد خبر: ۱۱۴۰۶
تاریخ انتشار:۱۴:۴۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به این جمع‌بندی برسند که شما کاندیدا باشید، علیرغم اعلام قبلی خود کاندیدا می‌شوید؟" گفت: من توصیه می‌کنم که به جمع‌بندی دیگری برسند و اشخاص دیگری را قبول کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با  دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به این جمع‌بندی برسند که شما کاندیدا باشید، علیرغم اعلام قبلی خود کاندیدا می‌شوید؟" اظهار داشت: من توصیه می‌کنم که به جمع‌بندی دیگری برسند و اشخاص دیگری را قبول کنند.

 

وی در خصوص تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: من از وحدت نیروهای انقلاب در هر شکلی حمایت می‌کنم و علاقه دارم که همه نیروهای انقلاب در یک جا جمع شوند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: من عضو این جبهه نمی‌شوم، اعلام حمایت با عضویت در یک جبهه یا گروه متفاوت است و من عضو این جبهه نیستم، همیشه از وحدت نیروهای انقلاب استقبال کردم و اینبار هم از این وحدت نیروهای انقلابی استقبال می‌کنم.

 

به گزارش دانا؛ "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" روز یکشنبه 5 دی‌ماه با حضور 10 نفر از چهره‌های انقلابی اعلام موجودیت کرد.

 

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

 

تا کنون 550 نفر از چهره‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از این جبهه حمایت کرده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین