تاریخ انتشار:۲۱:۴۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
عصر دنا: کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین بارش باران به میزان 9.1 میلی‌متر در شهر دهدشت گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ولی بهره‌مند امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اینکه با ورود سامانه بارشی جدید از صبح امروز شاهد بارش باران و برف در تمامی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم، گفت: براساس آخرین آمار از میزان بارش باران تا ساعت 18:05 دقیقه امشب بیبشترین بارش باران در شهر دهدشت به میزان 9.1 میلی‌متر گزارش شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در قلعه رئیسی 8.5، چرام 8، یاسوج 7.3 و لیکک 5.6 میلی‌متر باران باریده است.

وی تصریح کرد: در شهرهای سی‌سخت 3.8، دوگنبدان 2.3، باشت 1.5 و امامزاده جعفر 1.4 میلی‌متر باران باریده است.

بهره‌مند با اشاره به اینکه بارش‌ها در بیشتر مناطق استان کماکان ادامه دارد، گفت: این سامانه بارشی اواخر امشب از جو استان خارج می‌شود اما براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی اوایل هفته آینده بارش باران را در تمامی مناطق استان خواهیم داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.