تاریخ انتشار:۱۸:۳۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
امام جمعه موقت کبگیان:
عصر دنا: امام جمعه موقت کبگیان با بیان اینکه بسیج سد محکمی در برابر استکبار است، گفت: دشمن اصل ولایت را نشانه رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه 28 آبان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: اعتقاد به غیب از شاخصه‌های انسان باتقواست که با خون و گوشت و افکارش عجین شده و هیچ کس و هیچ عذر و بهانه‌ای نمی‌تواند آن را جدا کند.

اکرمیان گفت: عشق به امام حسین علیه‌السلام زمینه‌ساز انقلاب جهانی آزادگان است که با وحدت در عمل محقق می‌شود، گر چه دشمنان اسلام درصدد کمرنگ جلوه دادن این همایش بزرگ هستند و لحظه به لحظه در بازیچه غرب برای نابودی اسلام‌ و ریشه‌کن کردن اصل ولایت نقش‌آفرینی می‌کنند، اما این رویداد عظیم تاریخ ناخودآگاه از درون مردم فوران می‌کند و این حرارت هیچگاه خاموش نخواهد شد.

خطیب موقت جمعه کبگیان درباره سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: تشکیل بسیج ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) از جمله هوشیاری و زکاوت بالای امام راحل در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام بود که 5 آذر صادر شد و سد محکم‌ در برابر دشمنان بود.

وی درباره همایش بزرگ اربعین حسینی در بخش کبگیان گفت: امید است با درک‌ و شعور بالای حسینی همگام با مسؤولان در اجرای رسالت حسینی امسال هم با کمک‌ همدیگر بتوانیم در لباس خدمت سربازان بی‌ریا و سرور و سالارشهیدان و عزت و آبروی اسلام باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین