تاریخ انتشار:۲۱:۲۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: سمینار یک روزه سرمایه گذاری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیرعامل هتل جهانگردی کشور، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا کشور و 16هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری کشور در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احمد رضا نیک کار اصفهانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا کشور در این سیمنار با اشاره به اینکه اولین گردهمایی هلدینگ های سرمایه گذاری وابسته به اتیه صبا در یاسوج برگزار شده است، گفت: این گردهمایی به منظور همدلی و هم افزایی شرکت های سرمایه گذاری و شناسایی ظرفیت های گردشگری و صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه گذاری بوده است .

وی با اشاره به فعالیت شرکت سرمایه گذاری اتیه صبا در حوزه گردشگری افزود: هدف فعالیت  این شرکت در بخش گردشگری، رسیدن به جایگاه واقعی کشور در جهان از تصمیمات اصلی این هلدینگ است.

 نیک کار اصفهانی از دیگر فعالیت این شرکت در حوزه گردشگری را برنامه ریزی و عملیات اجرایی در جهت بسترسازی و رسیدن به ظرفیت پنج برابری مهمانپذیرها و هتلهای داخلی عنوان و بیان کرد: توجه به آموزش و نزدیک کردن استانداردهای داخلی به سطح جهانی آن، باعث شده تا بزرگترین و گسترده ترین نهاد پذیرایی و گردشگرپذیری کشور که از زیرمجموعه های این هلدینگ است، دستخوش تحولی بنیادین گشته و بازنگری همواره در این حوزه مدنظر خواهد بود تا همواره این صنعت گردشگری در تمام استانهای کشور درآمد زا و اشتغال آفرین بتواند، چون بازویی توانمند ضمن خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی، شرایطی متناسب و آبرومند را در سایه درآمد زایی و اشتغال آفرینی رقم بزند.

وی با بیان اینکه هتل جهانگردی یاسوج قدمتی بیش ار نیم قرن دارد و این استان سالانه میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور است، اضافه کرد: بنا داریم تا این هتل دوستاره را در یاسوج به پنج ستاره تبدیل کنیم و هتل جدید با خدمات دهی جدیدی در این فضای بسیار جذاب شهر یاسوج احداث کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین