تاریخ انتشار:۲۳:۱۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مرکز کهگیلویه وبویراحمد، میرمحمدی استاندار یزد در پیامی از موسی خادمی استاندار کهگیلویه تقدیر استاندار یزد از استاندار کهگیلویه وبویراحمدوبویراحمد بخاطر خدمات شایسته به مجروحان حادثه دلخراش اتوبوس زائران استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر گرامی جناب آقای سیدموسی خادمی

 استاندار ارجمند کهگیلویه وبویراحمد

  بی گمان رویدادهای ناخوشایندی همچون تصادفات دلخراش جاده ای دل هر انسانی را به درد می آورد، به ویژه آنکه جان باختگان و مصدومان حادثه اخیر از هم میهنان و زایران حسینی بودند.

زایرانی که از یزد راهی دیار عشق و ایثار و کربلای معلی بودند، اما آنچه پس از این گونه پیشامدها می تواند مرهمی بر دل های رنجیده بازماندگان باشد و به نحوی تسلی خاطر آنها را فراهم سازد. توجه به خانواده این عزیزان و رسیدگی زود هنگام به زخمی شدگان و آسیب دیدگان است.

لذا از جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان و مجموعه دستگاه های امدادی و عملیاتی استان و سایر مسئولان آن استان و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران به ویژه مسئولان بیمارستان و تیم پزشکی استان که به گونه ای شایسته و بایسته در رسیدگی به مصدومان حادثه،جانانه همت نمودند و چون فرشتگان نجات برای بهبود مصدومان تلاش و از خود گذشتگی نشان دادند تقدیر و تشکر می نمایم و به نمایندگی از مردم شریف، نجیب و سوگوار استان یزد، به پاس همه آنچه انجام داده اید، برپیشانی شما بوسه می زنم و دستان پر مهرتان را به گرمی می فشارم.

شادکامی، تندرستی و سربلندی جنابعالی و همه همکاران آن استان را از خداوندمنان خواهانم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.