کد خبر: ۱۰۷۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۱۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
امام جمعه قلعه‌رئیسی:
عصر دنا: امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: بزرگترین خدمتی که ترامپ می‌تواند به ایران بکند این است که برجام را پاره کند، چراکه مقصر به هم خوردن برجام، آمریکا است و با انتخاب ترامپ باغ گلابی و سیب دچار آفت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه، توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه به اصول نبوت و امتیازات انبیا اشاره و اضافه کرد: منظور از عصمت، نیرو و قوه قدرتی است که انسان را از انجام گناه، ارتکاب و خطا نگه می دارد و عصمت یک لطف از جانب خدا است.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در ادامه به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخت و در ادامه به روز کتاب و کتابخوانی و آغاز هفته کتاب اشاره کرد و یادآور شد: ملتی که با کتاب و کتابخوانی سروکار نداشته باشد دچار خسارت بزرگی شده است و کتابخوانی یک فریضه واجب و لازم برای یک ملت است، امیدوارم مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات کتابخانه شهر قلعه‌رئیسی را برطرف کنند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری نصیحت کردند که تحقیر و تخریب منتقدان خلاف تدبیر و حکمت است، تصریح کرد: اینکه هر روزنامه‌ای، رسانه‌ای و طیفی سیاسی از ما تعریف و تمجید کنند محترم هستند و هرکس نقد کند باید شکسته شود، این چه اخلاق نبوی است.

صلواتی تشریح کرد: دولتمردان بدانند این نوع ادبیات، بی‌تحملی‌ها، واکنش‌ها و این نوع دوگانگی‌ها اعتماد مردم را از بین می برد؛ این چه ادبیاتی است که اوبامای ملعون، خبیث و ملحد را فردی مهربان، باهوش و مؤدب خطاب می‌کنند، سپس دل داده‌های به راه امام و شهدا و منتقدین را انقلابی‌نما خطاب کنیم.

وی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور همین اوبامای مهربان این همه تحریم در حق ملت ما انجام داده است، تبیین کرد: همین اوبامای مهربان شما عامل شکست برجام و خسارت به ملت بود.

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه با بیان اینکه با مناظره دو نامزد آمریکا حیثیت پوشالی این رژیم بر باد رفت، اضافه کرد: آخرین نفس‌های این ابرقدرت بی‌قدرت از وجود پوشالی‌اش خارج می‌شود و به فضل الهی زمان زمینه‌های فروپاشی و اضمحلال استکبار و رأس آمریکا فرا رسیده است و به لطف خدا این آخرین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است و روزی شاهد نابودی نظام سلطه و نظام ظلم و در رأس آمریکا خواهیم بود.

صلواتی با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا در این انتخابات و مناظره رو شد، عنوان کرد: بازنده انتخابات آمریکا رژیم خبیث آل‌سعود و بعضی دولت‌های عربی بودند که با تمام قوا به حمایت مالی از کلینتون پرداختند و با انتخاب امثال ترامپ دیوانه هیچ اتفاقی در دشمنی آمریکای جنایتکار با ملت ایران نمی‌افتد.

وی افزود: بزرگترین خدمتی که ترامپ می‌تواند به ایران بکند این است که برجام را پاره کند، چراکه مقصر به هم خوردن برجام، آمریکا است و با انتخاب ترامپ باغ گلابی و سیب دچار آفت شد و امیدواریم مسئولان باغبان برجام بتوانند از این باغ سیب و گلابی آفت‌زدایی کنند؛ هرچند مردم دیگر امیدی به گلابی و سیب این باغ ندارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
احسنت و درود بر امام جمعه محترم
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
باغ هلو گیلاس شما چی شد ؟
امیرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
من نمیدونم شما تو حوزه چه خونده اید؟وچه یاد گرفته اید...
آبروی حوزه رابرده اید واقعا شما کی میخواهید دست از تخریب وتهمت وغیبت بردارید.. شما در این نیستید.. هر روز یه برنامه جوسازی دارید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
خداییش چند خط از متن اصلی رو برامون بدون غلط بخون.
روابط عمومی فنی و حرفه ای دهدشت
|
United States
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
ما اگه بخواهیم اخبار ادارات را تو عصر دنا بزنیم باید چه مراحلی طی بشه
مدیر پایگاه از طریق ارتباط با ما ارسال کنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین