تاریخ انتشار:۱۳:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
ایروان پارسیان/
عصر دنا: پذیرفتن و تحمل این قبیل موارد برای این امت بسیار درد اور و رنجور است این سوال در ذهن مردم این سرزمین بوجودامده است که نقش دستگاههای نظارتی و امنیتی در مقابله و پیشگیری از این پدیده های شوم چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): انقلاب اسلامی ایران که ثمره ودست رنج مردم ایثارگروخون داده ای است که سالیان سال برای بدست اوردنش باحکومت های طاغوتیان زمان به مبارزه پرداختن و برای بقا ودوام این انقلاب مردم این دیار متحمل هزینه های گزاف وسنگینی شده اندوبه به امید اینکه انقلابی مردمی و اسلامی در سایه عدالت و برادری و برابری راتجربه کنند بحمدالله این مهم هم تحقق یافت ومردم این سرزمین به برکت همین مجاهدتهادرسایه امنیت علی رغم ناامنی شدیدی که برهمسایگان حاکم است درحال گذران امورات روزمره هستنداین امنیت و ارامش تا زمانی هست که مردم ومسولین همه در راستای وحدت وهمدلی وعدالت واعتماددریک مسیر گام برمی دارند.

متاسفانه اخبار اختلاس ها و دزدی و غارتی که از بیت المال در این چندساله به روال روزمره مبدل شده و از فرط تکرار و بزرگی حیف میل حقوق مردم باعث نوعی بی تفاوتی و یاس در مردم شده است علی رغم انبوهی از سازمان های نظارتی و وعظ و نصیحت های اخلاقی و مذهبی و سخت گیرهای متعدد در گزینش مدیران همچنان فساد ریشه دوانیده وگسترش می یابد.

پذیرفتن و تحمل این قبیل موارد برای این امت بسیار درد اور و رنجور است این سوال در ذهن مردم این سرزمین بوجودامده است که نقش دستگاههای نظارتی و امنیتی در مقابله و پیشگیری از این پدیده های شوم چیست؟ و این غفلت تا به کی ادامه دارد و همه می دانیم این وقایع یک شبه و یک روزه اتفاق نمی افتد و این پدیده شوم ثمره و ما حصل هفته ها و ماه ها و سالهاست، ایا واقعا برخورد و پیشگیری و مقابله و ورود به موقع و خنثی کردن قبل ازاتفاق میسر وامکان پذیرنیست؟

 واقعا دستگاههای نظارتی باید کی بیدار شوند، مردم بیدارشدن بعد از بردن وخوردن وتلف شدن و فرارکردن راقبول ندارند. انچه مورد قبول عموم است بیداری وهوشیاری قبل از وقوع است، مردم بخاطر برخی از سوء مدیریت ها و تحریم های ناجوانمردانه از لحاظ معیشت و اقتصاد و فقر و محرومیت و بیکاری و دیگر موارد در تنگا و مضیقه هستند.

این سختی ها را به امید گشایش ها و وعدهای داده شده تحمل کرده و صبر و حوصله را پیشه کردند ولی تحمل این پدیده های شوم (اختلاس و تبعیض...) و نامیمون که مدتی است برفضای کشور حاکم شده است را بر نمی تابند و هیچ گونه عذر وتوجیهی را باور ندارند. امید است دستگاههای نظارتی با تلاش مضاعف وشبانه روزی درسایه تاکیدات و توصیه ورهنمودهای حکیمانه رهبرمعظم انقلاب با نظارت بیشتری جلوی این حرکت ها باایستند. تادست یغماگران به بیت المال راکوتاه کنند واعتمادارامش را از مردم سلب نشود که حق این امت بالاتروبیشتر از این چیزهاست.

ایروان پارسیان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین