تاریخ انتشار:۱۴:۱۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
همزمان با سراسر کشور برگزار شد
عصر دنا: راهپیمایی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار،با حضور چشمگیر دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): قشرهای مختلف مردم ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج نیز همزمان با سراسر کشور  با حضور در راهپیمایی 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

راهپیمایی 13 آبان در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد دقایقی قبل از میدان هفتم تیر آغاز و راهپیمایان پس از آن در خیابان طالقانی به سمت خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین (ع) با فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا پایه های استکبار جهانی را بار دیگر به لرزه درآوردند.

امروز در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد شامل کهگیلویه ، گچساران، چرام، باشت، بهمئی، لنده، و شهرها و بخش ها نیز مردم باشکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده اند و فریاد استکبارستیزی سر می دهند.

کهگیلویه و بویراحمدی ها در هر مقامی و از هر قشری با پرچم مقاومت و ایستادگی در میدان مبارزه با استکبار حاضر شده اند تا پیام استکبارستیزی را به گوش جهانیان برسانند.

عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد با لباس محلی جقه و زناه و برنو به دست، همواره در صف مقدم دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز در راهپیمایی 13 آبان حضور چشمگیری از خود به نمایش گذاشته اند.

شیرزنان و دختران استان نیز با کودکان خردسال خود که نقش پرچم سه رنگ ایران اسلامی برچهره آنها نقش بسته است در راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ مردم ایران شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان در سال 57 و تسخیر سفارت آمریکا در سال 58 است که هر سه رویداد در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش بزرگی ایفا کردند.
این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بشمار می‌رود زیرا که نمادی از استکبار ستیزی، بیداری و هوشیاری جوانان ایرانی است.

راهپیمایی 13 آبان در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور حداکثری مردم برگزار شد در زیر حضور با نشاط مردم در سرتاسر این خطه از ایران اسلامی را می بینید:

یاسوج

دهدشت


 

 

باشت


 

بهمئی


دنا


لنده


گچساران

چرام

 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.