تاریخ انتشار:۱۰:۲۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد مدیرعامل ومسولین ستادی وشورای معاونین جمعیت هلال استان با نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی دیدار کردند ،سید امان الله جهان بین در ابتدای این دیدار گزارش کاملی از اقدامات وفعالیت ها در دو ماهه گذشته واولویت های کاری وبرنامه های پیش رو در جمعیت استان ارائه داد ومهمترین اولویت در مدیریت خود را حفظ کرامت انسانی در قبال ارباب رجوع واعضا وداوطلبان معرفی نمود.
درادامه این جلسه نماینده ولی فقیه ونماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان جهت انتصاب در این سمت، رسیدگی به فقراومستضعفان از صدراسلام توسط پیامبر صلی الله علیه وآله واهل بیت علیه السلام که امری مداوم وهمیشگی بودرابا ذکر مصادیقی بیان نمود واذعان داشت:چون انسان مخلوق خداست وخلق شده تا عبادت ونیایش کند باید به او کمک شودبالاخص قشر مستضعف ونیازمندتا از فساد وبی دینی که تبعات فقر می باشد در امان باشد وکار در نهاد های حمایتی نظیر هلال احمراز این قبیل است.
آیت الله ملک حسینی افزود:از جذب یک جوان درجمعیت هلال احمر تا تبدیل اوبه یک نیروی متخصص امدادونجات عمل کننده در یک بحران فاصله ی عریض وطویلی است که بایدبا علم بالا وتخصص کافی مدیریت شود.
نماینده ولی فقیه دراستان بیان کرد :درمواقع بحران سه خصوصیت در خدمت رسانی مهم وضروری است که عبارتند از سرعت واخلاص وشجاعت که امیدوارم خداوند متعال به همه شما عنایت فرماید.
نماینده مردم استان درمجلس خبرگان رهبری گفت:منطقه کهگیلویه وبویراحمد باتوجه به جاده های مواصلاتی وترانزیتی نیازمند امکانات جدیدی از قبیل بالگرد امدادی است وباید مسولین مقدمات اختصاص آن را به استان فراهم کنند.
ایشان در پایان رهنمود های خود ایجاد روحیه ونشاط وشادابی را در جوانان وکاربردی کردن تعالیمی که به آنها داده می شود را ضروری ترین حلقه گمشده برنامه ریزی ها در جامعه دانست وتاکید داشت به این موضوع توجه خاص شود واضافه نمود کار برای جوانان در هلال احمر باید از یک کار اداری به یک حرکت بزرگ اجتماعی برای نشاط جوانان وجامعه تبدیل شود وصرف هزینه در این موضوع فقط وفقط سرمایه گذاری برای آینده جامعه است وتثبیت کننده بافت جامعه می باشد ومنجربه جذابیت جمعیت هلال احمر خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین