تاریخ انتشار:۱۴:۳۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد
عصر دنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر تبیین اهمیت مبارزات ضد استکباری در برنامه‌های 13 آبان برای قشر جوان تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) دانست و یادآور شد: ویژگی بارز و شاخص امام حسین(ع) ایستادگی مقابل ظلم، مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است.

وی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون هیچ‌گاه در مقابل ظلم سر تسلیم فرود نیاورده‌ است، گفت: ایران همواره مدافع مظلومان بوده و در مقابل ظالمان قد علم کرده است.

این مسوول، آمریکا را نماد بارز استکبار امروز بیان کرد و گفت: 13 آبان فرصت مناسبی جهت اعلام آمادگی مجدد ملت ایران برای مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.

خاضع با اشاره به اینکه برنامه‌های 13 آبان هر سال به صورت گسترده و جذاب برگزار می‌شوند، بر ضرورت تبیین و توسعه روح استکبارستیزی در برنامه‌های 13 آبان امسال تاکید کرد.

وی ادامه داد: امسال باید با برنامه‌ریزی اصولی کاری کنیم تا فریاد «مرگ بر آمریکا» رساتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در کشور و به تبع آن در استان ما سر داده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم باید هوشیار بوده و فریب حرف‌ها و قول‌های بی‌اساس آمریکا را نخورند، یادآور شد: خوی استکباری آمریکا هنوز پابرجاست و هر جا کوتاه آمده از روی ناچاری بوده است.

خاضع با اشاره به ایستادگی 37 ساله ملت ایران، گفت: باید همچون گذشته هوشیار بوده و با تبعیت از رهبری فرزانه و پشتیبانی ولایت فقیه انقلاب را از نقشه‌های شوم دشمنان حفظ کنیم.

وی 13 آبان را یادآور مبارزه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب بیداری که به مبارزه با استکبار زمان برخاستند عنوان کرد و بیان داشت: باید اهداف این مبارزات در مناسبت‌های مختلف مانند 13 آبان، دهه فجر، روز قدس و حماسه نهم دی برای نسل امروز به خصوص جوانان تبیین و توسعه داده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.