تاریخ انتشار:۰۱:۵۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵
در تاسوعای حسینی صورت گرفت
عصر دنا: اجتماع و عزاداری مردم شهرستان لنده در تاسوعای حسینی از شبکه‌های سراسری به روی آنتن رفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر امروز همزمان با تاسوعای حسینی مردم شهرستان لنده در قالب هیأت های عزاداری به سینه زنی و ماتم سرایی در غم سرور و سالار شهیدان به عزاداری پرداختند.

اجتماع عظیم مردم شهرستان لنده که در میدان ثارالله (انقلاب) شهر لنده صورت گرفت به صورت همزمان از شبکه های استانی دنا، شما و ... پخش شد.

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در برنامه‌ریزی ایام محرم، این سوگوار را در شهرستان‌ها و بخش های استان در جهت ترویج شعائر اسلامی و سنت‌های مردم استان در راستای گرامیداشت ایام محرم برگزار می‌کند.

پخش مستقیم مراسم عزاداری و سینه‌زنی و اجتماع عاشورائیان از شبکه‌های سراسری گامی در جهت تقویت ارزش‌های دینی و معنوی در جامعه و بستری برای تحقق شعائر دینی و مذهبی خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین