کد خبر: ۱۰۳۴۷
تاریخ انتشار:۱۹:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
هجوم به ساحت محرم و ذاکران اهل بیت(ع) با هدف تخریب شهرداری تهران
عصر دنا: رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: امروز با هدف تخریب شهردار تهران به ساحت محرم و هیات و ذاکران اهل بیت(ع) هجوم آورده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهدی ذاکری رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، پیرامون انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر حمایت مالی شهرداری تهران از چند ذاکر اهل بیت گفت: متاسفانه اتاق عملیات روانی جریان تخریب حریم اخلاق و انصاف را دریده و از هیچ اقدام غیر اخلاقی و غیر دینی ای ابایی ندارد.

وی ادامه داد: این جریان یک روز تصاویر خصوصی یک عروسی را منتشر و ان را به دختر شهردار تهران نسبت می دهد، یک روز تصویر نوه او را منتشر و نسبت به آن بی احترامی می کندو امروز با هدف تخریب شهردار تهران به ساحت محرم و هیات و ذاکران اهل بیت هجوم اورده اند.

ذاکری افزود: بنا بر استعلامی که از بانک گرفته شد تصاویر منتشر شده مربوط به حساب شخصی به نام اقای ر.ل یک شهروند تهرانی است که چکی از بانک اقتصاد نوین را به حساب خود واریز و در خواست چهار برگ چک بانکی در وجه افراد می کند؛ نه آن فرد و نه آن حساب ها هیچگونه ارتباطی با شهرداری تهران نداشته و ندارد.

وی تصریح کرد: رفتار به دور از اخلاق اتاق جنگ روانی تخریب گران این بار نیز با قصد و هدف تخریب ناجوانمردانه مدیریت شهری  تهران و تعدادی از ذاکرین اهل بیت که کارنامه ای انقلابی و روشن در مقابله با جریان نفاق و فتنه داشته اند را هدف قرار داده است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین