کد خبر: ۱۰۳۰۷
تاریخ انتشار:۱۲:۰۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
رئیس کلانتری دیشموک:
عصر دنا: رئیس کلانتری دیشموک گفت: دانش‌آموزان بهترین همیاران پلیس برای خانواده‌ها هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از فارس؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز رئیس کلانتری دیشموک به همراه کادر این کلانتری در دبیرستان امام خمینی(ره) در میان دانش‌آموزان اظهار کرد: دانش‌آموزان بهترین همیاران پلیس برای خانواده‌ها هستند.

بیژن تندپور گفت: هدف از این دیدار در بین دانش‌آموزان این است که دانش‌آموزان را به عنوان یک همیار پلیس هم قدم با نیروی انتظامی در کاهش نزاع‌های دسته‌جمعی سهیم کنیم.

وی از دانش‌آموزان خواست تا بهترین الگو برای برقراری نظم و امنیت در منطقه و شهر باشند و از هرگونه تخلف در هر حیطه‌ای پرهیز کنند و والدین خود را دعوت به همدلی و رعایت قانون کنند.

رئیس کلانتری دیشموک عنوان کرد: دانش‌آموزانی که از موتورسیکلت استفاده می‌کنند در رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی دقت لازم را به کار گیرند و کسانی که گواهینامه رانندگی ندارند به هیچ وجه از موتورسیکلت استفاده نکنند که استفاده از موتورسیکلت و نداشتن گواهینامه کاری بسیار خطرناک است.

وی اذعان کرد: دانش‌آموزان سعی کنند به والدین خود بیاموزند که به هیچ وجه در مراسمات عروسی و عزاداری از اسلحه در تیراندازی استفاده نکنند که استفاده از اسلحه در تیراندازی مشکلات خاص خود را دارد.

تندپور ابراز داشت: دانش‌آموزان سعی کنند از موبایل استفاده نکنند و اگر استفاده می‌کنند برای ذخیره کردن از محتویات خانوادگی خود از این وسیله استفاده نکنند چون در برخی موارد برای خانواده‌ها دردسرساز است.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین