کد خبر: ۱۰۲۵۲
تاریخ انتشار:۱۳:۵۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران مطرح کرد
عصر دنا: رئیس تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم از حضور 63 هیأت عزاداری فعال در روستاهای گچساران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام عبدالرحیم ملکوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و جنایت و حمایت از شخصیت، شرافت و کرامت انسانی، قیام کرد و عزاداری‌های ماه محرم باید معرف شخصیت آن حضرت باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: با گذشت قرن‌ها از حادثه کربلا، همه ساله مجالس عزاداری امام حسین (ع) بیش از پیش با شکوه برگزار می‌شود و این موضوع، بعد از انقلاب اسلامی ایران با شکوه‌تر شده است.

ملکوتی در ادامه افزود: بیش از 200 مداح و نوحه سرای فعال سازماندهی شده در سطح حسینیه‌ها و در ماه محرم مداحی و نوحه سرایی می‌کنند که از این تعداد 78مداح جزو بانوان هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران تصریح کرد: اعزام 60 مبلغ و سخنران در ایام ماه محرم به مناطق مختلف شهرستان گچساران صورت گرفته که از این تعداد 30 روحانی بومی و مابقی روحانی غیر بومی در این ایام به سخنرانی در هیأت‌های مذهبی، مساجد و تکایا می‌پردازند.

ملکوتی خاطرنشان کرد: تعداد 170 هیأت در تکایا، مساجد و حسینه‌های شهرستان گچساران و روستاها وجود دارد که از این تعداد 107 هیأت در شهرستان گچساران و مابقی در روستاهای اطراف فعال هستند.

وی با بیان اینکه نهضت حسینی باید برای همیشه زنده و جاودان باشد، ادامه داد: ماه‌های محرم و صفر فرصت بسیار خوبی است تا این فرهنگ را بیش از پیش در بین آحاد مختلف مردم ترویج و نهادینه کنیم.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین