کد خبر: ۱۰۲۴۲
تاریخ انتشار:۱۰:۲۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: همزمان با فرارسیدن ماه محرم هزاران تن از ساکنین شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا واقع در استان شمالی ادلب سوریه با برپایی مراسم عزاداری به استقبال آن رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 همزمان با فرارسیدن ماه محرم هزاران تن از ساکنین شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا واقع در استان شمالی ادلب سوریه با برپایی مراسم عزاداری به استقبال آن رفتند.

عزاداری محرم در فوعه و کفریای ادلب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این مراسم در میان مرکزی شهر فوعه و با مشارکت گسترده اهالی این دو شهر و علی رغم مخاطرات جدی ناشی از گلوله باران مکرر از سوی گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد مستقر در مناطق حاشیه ای برگزار شده است. فوعه و کفریا از یکسال و نیم پیش در پی اشغال استان ادلب سوریه از سوی گروه های تروریستی تکفیری وابسته به عربستان سعودی، قطر و ترکیه به محاصره درامده و کلیه امکانات حیاتی آنها شامل آب، برق، گاز، ارتباطات، دارو و تجهیزات پزشکی و مواد غذایی قطع گردیده است.

عزاداری محرم در فوعه و کفریای ادلب سوریه+عکس

عزاداری محرم در فوعه و کفریای ادلب سوریه+عکس

عزاداری محرم در فوعه و کفریای ادلب سوریه+عکس
منبع: مشرق

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین