کد خبر: ۱۰۱۲۵
تاریخ انتشار:۱۰:۵۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
خطیب و مداح برجسته کشور:
عصر دنا: خطیب و مداح برجسته کشور با بیان اینکه عده‌ای در کشور بلندگوی بی.بی‌.سی شده‌اند، گفت: امروز اسلام ناب محمدی با دنیای کفر درگیر است بدین منظور باید استکبار ستیزی در کشور نهادینه شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی عصر امروز در مراسم پیشواز از محرم و پنجمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در گچساران اظهار کرد: اگر کسی عزت اعتقادی پیدا نکرد عزت سیاسی نیز پیدا نخواهد کرد.

خطیب و مداح برجسته کشور گفت: نوجوانان و نسل جوان ما باید بداند ما برای عزت این مرز و خاک ایران اسلامی کم شهید نداده‌ایم و هنوز 6 هزار شهید در خاک عراق داریم.

وی با بیان اینکه اقتداری که امروز شیعه در سطح بین‌الملل پیدا کرده در طول تاریخ مکتب تشیع بی‌سابقه است، افزود: جوانان انقلابی و ارزشی باید بدانند دلسردی و نشستن در خانه ممنوع است.

موسوی با اشاره به فرمایش تمام مراجع تقلید که تضعیف نظام حرام شرعی است، گفت: عده‌ای در داخل به گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویا زبان و بلندگوی بی‌بی‌سی هستند.

وی با یادآوری صاحبان فیش‌های حقوقی اظهار داشت: جوان انقلابی نباید به این نگاه کند که یک عده مفت‌خور فیش‌های نجومی دریافت می‌کنند و با دیدن این‌ها دلسرد شوند.

موسوی ادامه داد: نباید از دیدن برخی نقاط ضعف مأیوس و دلسرد شد، زیرا انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و نور ولی‌فقیه چنان عزتی پیدا کرده که در حال صدور بوده و بسیاری از مردم دنیا چشم امیدشان به شماست.

این خطیب و مداح اهل بیت تأکید کرد: جنگ امروز ما جنگ ایدئولوژی‌هاست و امروز اسلام ناب محمدی با دنیای کفر درگیر است.

موسوی گفت: شهدای گرانقدر جان خود را فدا کردند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی که استکبار ستیزی و استقلال یکی از آنهاست، که باید در کشور نهادینه شود.

وی ادامه داد: قرار نیست همه به سوریه بروند، امروز عملیات اندلسی کرده‌اند و در تمام حوزه‌ها در حال نفوذ هستند و جوان انقلابی باید بداند یک دنیا در مقابل ایران قرار گرفته است.

موسوی با بیان اینکه شناخت مسلم زمانه فهم و شعور می‌خواهد، اظهار داشت: باید بدانیم حضرت مسلم ابن عقیل هاله‌ای از نور دور او را نگرفته بود که او را بشناسیم بلکه فهم شناختن باید داشت.

وی در جواب فردی که گفته است ما به دنبال امپراتوری ایران هستیم، گفت: این حرف اشتباهی است و ما به به دنبال چنین تفکری نیستیم بلکه ما پیرو مکتب عاشوراییم و فریاد می‌زنیم که طرفدار مظلومیم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما به دنبال رقم زدن تمدن نوین اسلامی هستیم.

موسوی خاطرنشان کرد: به برکت انسان‌های پاک و خون شهدا امروز ایران در دنیا عزتمند است.

وی افزود: عده‌ای که بیشترین امکانات نظام را با فیش‌های حقوقی در دست دارند و بیشترین حقوق را می‌گیرند امروز ناز هم می‌کنند.

منبع: فارس


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین