تاریخ انتشار:۱۸:۲۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: از امروز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها به صورت حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به صورت حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها نیز پس از اعلام نتایج آزمون‌های آخر سال انجام می‌شود.
رحیمی افزود: متولدین ۲ مهر سال ۹۶ لغایت اول مهر سال ۹۷ می‌توانند برای کلاس اول ثبت‌نام کنند و ثبت‌نام دانش آموزان پایه اول در مناطق روستایی تا ۱۰ سالگی هم انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ما ۱۵ هزار دانش آموز کلاس اولی داریم که در سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ باید ثبت نام کنند، که از این تعداد تا کنون کار سنجش ۱۱ هزار دانش اموز کلاس اولی انجام شده است.
رحیمی افزود: والدین محترم هر چه سریع‌تر کار سنجش نوآموزان خود را برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی انجام دهند.
امسال نظام دوره‌ای را ویژه اول ابتدایی اجرا خواهیم کرد و کار برنامه ریزی و اقدامات توانمندسازی معلمان را انجام می‌دهیم که بخشی از این دوره حضوری و برخی مجازی خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.