تاریخ انتشار:۱۴:۲۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگشت نخوردن ۱۰ میلیارد اعتبارات خبر داد که بین هیئت‌ها توزیع شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، طی چند وقت اخیر یکی از موضوعاتی که حاشیه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد موضوع برگشت خوردن ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات فصل ۵ ورزش استان بود.

همه رسانه‌ها و محافل مختلف به آن پرداختند که در همین خصوص عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار فارس از توزیع این ۱۰ میلیارد تومان در میان هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با همکاری استاندار و پیگیری‌ها از طریق دیوان محاسبات کشور و همکاری رئیس دیوان محاسبات کشور و همچنین پیگیری همکاران ما در دیوان محاسبات استان این اعتبارات که تا روز دهم اردیبهشت ماه می‌بایست بین هیئت‌ها توزیع می‌شد توزیع گردید.

وی در ادامه افزود: در این راه استاندار به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ همکاری زیادی داشتند همچنین همکاران ذیحساب ما تلاش زیادی برای این موضوع کردند.

دهقان با بیان اینکه چنین موضوعی در سال‌های گذشته هم مسبوق به سابقه بود و هیچگاه مورد جنجال قرار نگرفت گفت: در همه سال‌های گذشته هم مبالغی چه جاری و چه در زمینه‌های دیگر برگشت می‌خورد اما به آن پرداخته نمی‌شد ولی خوشبختانه با همکاری همه از جمله استاندار و نماینده مجلس عدد برگشتی ما صفر شد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل چنین مشکلی چه بود اظهار کرد: اخلالی در سامانه ایجاد شده بود که دچار چنین مشکلی شدیم اما با مجوز قانونی از دیوان محاسبات مشکل برطرف شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.