تاریخ انتشار:۱۲:۵۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
عصر دنا: به گزارشعصر دنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش‌آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان برای یادگیری بهتر است.

 

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد.

 

فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش‌آموز پیش بینی شده است.

کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش‌آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین