تاریخ انتشار:۲۲:۲۱ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با عصر دنا مطرح شد؛
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 59 دستگاه خودرو تاکنون توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ سید محمد موسوی در گفت‌وگو با عصر دنا از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در کهگیلویه خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهراجرا شد.

وی افزود: این طرح با محوریت پیشگیری از تردد خودرو‌های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و موتور سیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.

موسوی اضافه کرد: در این طرح ۵۹ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه این طرح ۶۵ معتاد، ۲۲ سارق و ۹۵ نفر دیگر را به جرم سایر جرایم دستگیر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین