کد خبر: ۲۲۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۲۲ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس اداره تاکسیرانی و حمل و نقل شهری شهرداری یاسوج گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری یاسوج هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، عیدی دانش مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در پاسخ به سوالی پیرامون افزایش نرخ تاکسی‌های درون شهری یاسوج گفت: افزایش نرخ کرایه دی ماه سال گذشته از طریق شهرداری به شورای شهر پیشنهاد داده شد ‌و با افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی کرایه‌ها موافقت شد.

رئیس اداره تاکسیرانی و حمل و نقل شهری شهرداری یاسوج افزود: افزایش نرخ کرایه‌ها در کمیسیون تطبیق فرمانداری بویراحمد هم مصوب شد اما تاکنون به صورت رسمی به تاکسیرانی ابلاغ نشده است و بعد از اینکه به ابلاغ شد باید ثبت و از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام شود همچنین باید در درون تاکسی نصب و در دید مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌های درون شهری یاسوج توسط رانندگان تا زمان ابلاغ رسمی تخلف است گفت: متاسفانه حوزه تاکسیرانی مشکلات فراوانی دارد که بعد از پایان تعطیلات نوروزی تلاش می کنیم این موارد را پیگیری و به حداقل برسانیم.

دانش‌مقدم با اشاره به اینکه حمل و نقل درون شهری رها شده گفت: متأسفانه بین حمل و نقل درون شهری و برون شهری تفاوت قائل شده‌اند، ۶۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری فرسوده است که نیاز است اعتبارات لازم برای نوسازی آنها در اختیار قرار گیرد.این مسئول بیان کرد: شهرداری در سال گذشته هزینه پنج دستگاه اتوبوس را پرداخت کرد اما تعلل وزارت کشور و ایران خودرو تاکنون این اتوبوس‌ها در اختیار استان قرار نگرفتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مندنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
توجلوشان. رامیگری. تاکسی داران ورانندگان. هر طور دلشان بخواهند عمل می‌کند وکسی هم جوابگو نیستند مسؤل وجود ندارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین