تاریخ انتشار:۲۳:۰۲ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: کارشناس مسئول تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 416 خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: سعادت ارجمند با تبریک نوروز ۱۴۰۳ گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا اول فروردین ماه ۴۱۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۳۲۱ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی تعداد اتاق‌های رزرو در سامانه را ۳۵۶ اتاق عنوان کرد و گفت: این تعداد اتاق در ۱۱۰ مدرسه جهت روز‌های آتی رزرو شده است.

ارجمند با بیان اینکه بیشترین آمارپذیریش مربوط به شهرستان بویراحمد و گچساران است خاطرنشان کرد: ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اسفندماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بوده و تا ۱۳فروردین ادامه دارد.

وی گفت: ۱۳ پایگاه با بیش از ۱۰۰۰ اتاق در ۱۴۵ آموزشگاه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی به چهار دسته ویژه، الف، ب وج پیش بینی شده است.

ارجمند در پایان گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیای استان و تنوع آب و هوایی و داشتن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان پیش بینی می‌شود در چند روز آینده همکاران فرهنگی مشغول در پایگاه‌ها، مراکز و مدارس ستاد اسکان نوروزی، روز‌های پُرکاری را پیش رو داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین