کد خبر: ۲۲۹۵۰
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۳ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
یادداشت دریافتی؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یادداشت دریافتی- سید حسین حسینی: انتخابات 11اسفند پس از پمپاژ شدید دشمنان خارجی وبداندیشان داخلی،برگ دیگری برافتخارات مردم ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم کهگیلویه بزرگ در راستای تکلیفشان افزود.

در این میان رفتار بازندگان در کهگیلویه سوال برانگیز است. هرچند انتظار می رفت نامزدهای بازنده با دادن پیام تبریک نویدی باشند بر ارزش های اخلاقی درسپهر رقابت انتخاباتی ،اما اینک که سید محمد موحد در ایام تبلیغات انتخاباتی به شکل نامتعارف وزننده ای مورد حمله رقبا قرارگرفت ودر جریان تبلیغات انتخاباتی نقد منصفانه و عادلانه رقبا جای خود را به تخریب وحملات سازمان یافته ناشایست داده بود منتخب مردم شد .

از بین بازندگان سید علی محمد بزرگواری که از دوسال قبل با نزدیک شدن ورفاقت با سردار هاشمی پور وکسب اطلاعاتی از ایشان در اقدامی ناجوانمردانه که سرنخ آن در کلیپ مشهور محفل خصوصی بزرگواری در روستای طولیان هویدا شد زمینه رد صلاحیت سردار را که منشاء خدماتی در نقاطی از سرزمین ایران اسلامی بود فراهم کرد تا در نبود سردار به خیال خام خویش آرا ایشان را تصاحب کند.

بزرکواری با این امید و همچنین متوسل شدن به تاج گردون نامزد اصلاحاتی که دارای محبوبیت نسبی در بین اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بود در اندیشه جذب آرا این طیف بود،این استراتژی با دعوت دو سخنران هتاک از گچساران به صورت آشکار، برایش نتیجه عکس داد.

ایشان درراستای انگیزه های قوی برای کسب قدرت حملاتی را حتی با ابزارهای غیراخلاقی،چارچوب واستانداردهای عرفی و اخلاقی فضای اجتماعی کهگیلویه را درنوردید که قطعا درصورت تداوم این رویه از سوی بازنده اصلی اخلاق آثار زیانباری برفرهنگ اصیل منطقه ورفتارهای شهروندان خاصه نوجوانان جوانان منطقه خواهد داشت.
خرده شدن بر رفتارهای این نامزد بازنده بیان گر این است که خوشبختانه جریان تندرو اصول گرا که سالهای گذشته به حاشیه رفته بود و مردمان فهیم وزمان شناس کهگیلویه بزرگ به درستی به این جمع بندی رسیده بودند که نامزد تندرو به هیچ وجه قابل اتکا نیست ونمی تواند برای پیشرفت منطقه به نفع مصالح عمومی عمل کند.
جناب آقای بزرگواری باید این مسأله برای شما قابل فهم شود که رادیکالیسم اصول گرایی مثل شما توان رقابت نداشته،به تخریب تکیه کردی،زیرا شما داشته ی چشمگیری نداشته ای،از لحاظ فکری واجرایی توانمند نبوده ای،این بازی خطرناکی را که ادامه میدهی به ضرر شماست،شما را علاوه بر هل دادن به پرتگاه سقوط شخصیتی به لبه پرتگاه سقوط سیاسی وافتادن از چشم تیزبین مردم نزدیک می کند.چرا که صندوق رای بهترین ابزار برای فهم خواست وعلایق مردم و همچنین قابل اتکا ترین ابزار برای شناخت اجتماع هست.
حضرت آقا ،انقلابی بودن به معنای پایبندی به قانون وارزش های انقلاب هست نه اینکه وقتی دررقابت انتخاباتی از سوی مردم طرد شده ای،عملا تلاش مجموعه مجریان وناظران انتخابات مورد تایید مافوق را برای انتخاباتی پرشور وبا درصد بالای مشارکت در سطح کشور که مورد تقدیر سردار وحیدی وزیر محترم کشور قرار گرفته اند،نادیده بگیرید وباهوچی گری نوچه و وابسته منتخب مردم بدانید.

شما با این رفتار تان صحنه آشوبی را ترسیم می کنید که درسال 88 موسوی و کروبی به عنوان سردمدار فتنه باعث هزینه های برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
رفتارشناسی حامیان متوهم شما حکایت از آن دارد که جنبه شکست را نداشته و شکست در انتخابات را نپذیرفته و« دروغ تقلب» را مطرح کرده اید،همان رفتاری که فتنه گران مطرح کرده اند وجشن مشارکت 85/ مردم در انتخابات را به آشوب والتهاب مبدل کرده بودند.

آگاه باش که آنها هم سابقه انقلابی گری ومسئولیت داشته اند و انتخابات را متهم به مهندسی و مداخله وتقلب کرده اند.
بعنوان یک برادر دینی توصیه می کنم به جای فرافکنی ودنبال مقصر باخت خود بودن به عوامل بیرون،به عوامل شکست مفتضحانه خویش در درون خود واطرافیان و برنامه هایت بپرداز که همانا اتخاذ تصمیمات غلط، نمایش دور از انتظار حامیان خود می باشد بپردازید.
حضرت آقا آیا عامل نتیجه نگرفتن جنابعالی عوامل اجرایی انتخابات بوده اند؟ عدم استقبال از متینگ ها،نطق های انتخاباتی با استراتژی گونی آبی حکایت از ضعف فرهنگی وادبیات سخیف وبی اعتمادی به شما دارد. محیطی آکنده از دسیسه ،غرض ورزی،وفقدان عقل تحلیل گر فضای اجتماعی در اطراف جنابعالی که دچار توهم اکثریت بودند بخشی از علل شکست حضرتعالی هست،غافل از اینکه بدانید مطرودین جریان های سیاسی وبعضا بدبینان به نظام اطرافت را فراگرفته اند.
سید بزرگوار تا دیر نشده است اطرافت را از پلشتی ها پاک کنید وخود را بیش از این هزینه منفورین ومطرودین جریان های سیاسی شهرستان وچند پاجوش بی خاصیت که یک مجموعه ای از توهین هاواتهامات بی اساس میوه نهایی آنها برای جنابعالی شده است نکنید.
در پایان شما را به کلام مولا متقیان امام علی (ع) درخطبه ,105,نهج البلاغه دعوت می کنم:

ای بندگان خدا به نادانی هایی خود تکیه نکنید ،تسلیم هوای نفس خویش نباشید،که چنین کسی بر لبه پرتگاه قراردارد وبارسنگبن هلاکت وفساد را بردوش می کشد وازجایی به جای دیگر می برد،تا آنچه را ناچسب هست بچسباند وآنچه را که دور نماید ،نزدیک جلوه دهد.

سید حسین حسینی فعال سیاسی -اجتماعی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
موحد با پولشویی و تقلب برنده انتخابات شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
مردم شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن سالهاست در محرومیت فقر بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشت و گرانی و تورم و اختلاس حیف میل بیت‌المال و پارتی بازی مسوولان ناکارآمدی باند بازی در دام مافیای و قدرت با پول پاشی حواث تلخ و خودکشی جوانان بیکار و فقیر و طلاق از نماینده دائم گرفتار شده با نوچه های پول پرست که ایمان و اعتقاد ات و 000 بخاطر منافع خود فروختن همه مردم شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن سالهاست همه چیز می دانند سوابق نویسنده هم برای همه روشن است
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
احسنت بر این قلم زیبا و شیوا
مریم مختاری امیرالمومنین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بارها گفتم و بار دگر می گویم ، کسب قدرت ، هوش و دین و آبرو را از بزرگواری گرفته.

بزرگواری طی این سالها شخصیتی پرخاشگر شد که به همه می تازد و جز منافع خودش هیچی برایش مهم نیست.

عقل از سر این بنده ی خدا پرید و بد جوری جوگیر شد ، فقط فکر میکند حرف خودش حق است.

هیچ حرف حقی را قبول ندارد ، حتی اگر کلام الهی باشد.. مگر اینکه باب میل خود باشد.

بزرگواری هیچگاه در حوزه انتخابیه کهگیلویه بهمئی چرام و لنده جایگاهی نداشت ، همان دو دوره ای را که هم برنده شد مدیون عدم حضور حجت الاسلام موحد بود. وگرنه هیچگاه روی مجلس را از هکتارها دور هم نمی دید.

خیلی از جوانان را هم با سخنرانی های سخیف ، بی محتوا و پر از تهمت خود از را به در کرد و به اعتقادات مردم هم لطمه های زیادی زد.

بزرگواری جان دمت گرم ، که تا توانستی خودت را در بی ادبی ، دروغ گویی و بی معرفتی و وطن فروشی ، شهره عام و خاص کردید.

اما بنازم به بزم موحد ، که از 40 سال پیش تا عصر جدید زمان شناس و کاردان هست و هیچگاه آبروی مسلمانی را لکه دار نکرد.

موحد جان تو خدا را داری..... و خدا هم هوای تو را دارد ،
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خب الان چند تا حضرت آقا گفتی یعنی کارت درسته...برو بابا...از تو هوچی تر هس مگه عصر دنا که این یاداشتا رو چاپ میکنی...

من ترجیع میدم با افتخار بین مردم زندگی کنم نه که ذلت و حرف و حدیث و بدنامی موحد و دزدیش رو یدک بکشم...
به نظرم بزرگواری با عزت و افتخار پرچمش بالاس تا همیشه....موحد ذلیل شد رفت...ذلیلی به پیروزی کاذب نیس...عمرعاص، یزد؛ معاویه ووو خیلیای دیگه پیروز شدن ولی ذلیل و خار شده بودن نه پیروز....
بهمیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
خاک برسر فعالان سیاسی که یکیش توبتشی
به اندازه هزاران برابر کلمات بکارگیری شده در متن نگارش شده باید کفاره بدهید....عجب پروهای سیاسی
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
بزرگواری ادم پاک و صادقی هست و بود و اختلاس نمیکرد ب مردمش خیانت نمیکرد کارهای عام المنفعه برا شهرش و مردمش انجام میداد و الان هم مردم خواستنش محبوب مردث هست و خودش برنده انتخابات بود و منتها حقش رو خوردن ک اونم مسیپاره بخدا و ب همین زودی همه ناعدالتی ها را اشکار میکند
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
سلام واقعا ،علل محرومیت این استان چند تفکر مثل شماها هست .این قدر چاپلسوسی نکن ،از دین صحبت نکن ،از شرف هم صحبت نکن ،امام حسین در جنگ اون موقع شکست خورد .اما با خون خود همیشه پیروز هست در واقع این امام حسین بود که پیروز واقعی است
حقانی
|
United States of America
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
هر کس مثل مرد مقابل ظلم وایسه مورد احترام هست. لبه پرتگاه همین فعال سیاسی هست که نمیدونه سر و ته مطلبش چی هست! بگو به کدام تز سیاسی در همین نوشته ات تکیه کردی؟ کدام اسلوب سیاسی را رعایت کردی؟ بلغور چند تا جمله پراکنده یکی از تدین، یکی از تحزب، یکی از اخلاقمداری و نهایتا آوردن جمله ای از نهج البلاغه در حالیکه سراسر نهج البلاغه ظلم ستیزی هست...که نمیشود فعال سیاسی!!!
کهگلویه بیشفاخو
|
United States of America
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
قبلا میگفتند دزد نگرفته پادشاست, اهای مردم ساده دهدشت حالا که دزد را گرفتند باز هم پادشاست که!!!!! چرا انتخاباتی که تقلب ان ثابت شده باطل نمیشه?شورای نگهبان این عدالته? یه دزد با تقلب و تخلف استاندار فرماندار و جواد هاشمی مثلا قبول شده.قانون کجاست? عدالت کجاست?اعتماد و اعتقادات مردمو موحد و تیم کثیفش نابود کردند.اهای دلسوزان نظام این دزدان اعتماد و اعتقاد مردم را محاکمه و عزل کنید.خدا خودت جواب خیانت موحد را بده. خدا لعنتتون کنه بیشرفا دزدا نامردا....
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
....مثل جواد هاشمی درمنصب اند شرایط همین طوریه ،هرچه سریعتر برش دارید
پاسخ ها
مهمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
صبر کن تا برش داریمممممممممممم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
وقتی سیاستمداری نادانی مث شما داشته باشیم عاقبت استان ازین بهتر نخواهد شد
ع.اکبری
|
Netherlands
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
درود برشما جناب حسینی
اگر مقیاس ومعیار ومستندات وادله شما بر اساس انتخابات 88هست،قطعا خیلی از فرمایشاتتون به دور از واقعیت هست وحمله به کاندید بازنده وحمایت از کاندید پیروز بیشتر جنبه قومیتی دارد وحتی نه سیاسی....ولی دریک مورد باشما موافقم که که جناب بزرگواری هم گزینه مناسبی نبود همانطوری که آقای موحد نیست، از وضعیت شهرستان و روستاهاش و زادگاه خودشما،نشانه های عدم شایسته بودن ایشان هویداست
خدا کنه که آه موسوی وکروبی دامن گیر شما و بزرگواری نشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین