کد خبر: ۲۲۹۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۳۹ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: با رصد سطح شهر یاسوج شاهد عملکرد درخور و شان این ایان نبوده ایم و آنچه به چشم می آید عدم برنامه ریزی مطلوب برای ایجاد فضاسازی همراه با خلاقیت در ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز بوده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دهیاری یاسوج در خواب زمستانی/ چه کسی مقصر فضای بی روح و مرده پایتخت طبیعت است؟

عصردنا- احمدرضا جمالی آرند: محیط یکی از علل مهم در نحوِ زیستن و تعامل انسان با آن است، اگر‌ متولیانِ امر در سپهر سیاسی امروز در ایجاد رنگ، بو و عطر رمضان کاهلی کنند، چگونه می‌ خواهند فضای معنوی را به جامعه القا و از برخی ناهنجاری در سطح شهر پیشگیری کنند ؟!

هنگامی محیط ما رنگ و لعاب رمضان را به خود گرفت، قطعا آثاری بر جامعه خواهد داشت و مردم متاثر از محیط و فضای حاکم قرار خواهد گرفت.

با ایجاد چنین فضایی، مردم ناخودگاه رو به رعایت اخلاقیات متناسب با ماه رمضان خواهد آورد.

همانطور که در صدا و سیما برنامه های متناسب با ماه رمضان در نظر گرفته شده است، فضای شهر در یک جامعه اسلامی باید نمایاننده ماه میهمانی خدا یعنی رمضان باشد.

ماه ضیافت الهی، فرصتی برای تطهیر روح و پاکسازی جامعه از معاصی و گناهان است.

برای گره زدن دل ها و قلب ها با ذات اقدس الهی و  ایجاد فضای معنوی و قرآنی در جامعه اسلامی می بایست روح قرآنی بر جامعه و شهر حاکم شود.

اکنون بیش از هر زمان نیازمند ایجاد زمینه ای برای تبلیغ شعائر دینی در جامعه اسلامی است که متاثر از آن بتوان جامعه عاری از گناه و همچنین روح مودت و برادری را در برهه کنونی تحکیم ورزید.

باتوجه به ماه مبارک رمضان و فضای حاکم در سطح شهر شاهد فضای بی روح و مرده ای  بوده ایم،‌ انتظار می رفت مسئولین مربوطه ویژه در شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی یاسوج اهتمام ویژه ای نسبت به محیا نمودن فضای مطلوب برای ماه پر فیض و برکت رمضان داشته باشند.

با رصد سطح شهر یاسوج شاهد عملکرد درخور و شان این ایان نبوده ایم و آنچه به چشم می آید عدم برنامه ریزی مطلوب برای ایجاد فضاسازی همراه با خلاقیت در ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز بوده ایم.

مسئولین محترم مربوطه ویژه سازمان شهرداری یاسوج و سازمان تبلیغات اسلامی یاسوج وضعیت موجود در این ایام مهم و انسان ساز عدم رضایت مردم را به دنبال داشته است.

در ایام باقی مانده مردم خواهان رویه نو در سطح شهر و ارائه برنامه پیش بینی شده و انجام گرفته از زبان مسئولین برای عموم هستند.

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

احمدرضا جمالی آرند، فعال دانشجویی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
شهردار ضعیف
شورا معامله‌گر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
دوستان دقت کنند که ظرفیت کیوان آشنا همین است.
خدایا کمک کن شورای یاسوج منحل شود که بانی و باعث این بدبختی ها هستند
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
برای عید نوروز و ماه رمضان فضاسازی در شهر یاسوج ندیدم.
یک سفره هفت سین در هفت تیر و تمام....
حداقل از شیراز تقلید کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کجای این شهر درسته که فضای سبزی درست باشه
امیر رضا
|
United States of America
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
وقتی در موقع انتخابات قوم و قبیله ای و تعصب کور کورانه میگیریم همچون شورای شهری را که نا کارآمدترین شورا هست انتخاب میکنیم یعنی این، بعد شهرداری که مثل آشنا باشه بدرد یه دهیار روستایی نمیخوره بگیم شهردار، جای تاسف داره باید سرنوشت شهرمان اینطور بشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین