کد خبر: ۲۲۹۴۱
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۲ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: ناگفته پیداست که حساسیت انتخابات استان به حدی بالا بود که از حدود ۵ ماه قبل از انتخابات کاندیداهایی مجلس فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده بودند و حتی چند هفته بعد از انتخابات هم درگیر بررسی تخلفات و شکایات شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- سید علی عزیزی: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد همانطور که از سنوات گذشته و جو استانی انتظار میرفت ، با دیگر استانهای کشور تفاوت بسیاری دمنتخبان مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد و آینده های پیشرواشت.

قبل از هر چیز می بایست به مردم ولایی و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور خود شگفتی‌ آفریدند، درود فرستاد.

ناگفته پیداست که حساسیت انتخابات استان به حدی بالا بود که از حدود ۵ ماه قبل از انتخابات کاندیداهایی مجلس فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده بودند و حتی چند هفته بعد از انتخابات هم درگیر بررسی تخلفات و شکایات شدند.

نکته قابل توجه اینکه بر خلاف دوره قبل که هر سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد از جریان اصولگرایی بودند ، این بار اما دو نماینده از جریان اصلاحات و یک نماینده از جریان اصولگرایی به مجلس دوازدهم راه یافتند ؛ که تجربه نشان داده هر گاه در استان شاهد تکثر آرا و نظرات بودیم ، رشد و پیشرفت بیشتری را هم مشاهده کردیم ؛ مانند دور دهم مجلس شورای اسلامی که آقایان غلام‌محمد زارعی با نشان «حزب اعتدال و توسعه» و عدل هاشمی به عنوان «اصولگرا» و آقای تاجگردون با پرچم «اصلاحات» ، نمایندگان آن دوره مجلس بودند و از آن دوره به عنوان یکی از طلایی ترین دوره‌های نمایندگان استان نام برده می شود.

در ادامه نکاتی را به فراخور وضع و حال کنونی، راجع به حوزه‌های انتخابیه به تفکیک بیان می کنیم ؛

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت با اینکه هنوز مجلس دوازدهم شروع به کار نکرده است اما زمزمه‌هایی در استان و هیاهویی در تهران برای رد اعتبارنامه دکتر تاجگردون منتخب مردم حوزه انتخابیه به گوش می رسد.
آقای مالک شریعتی نماینده مردم شریف تهران از مخالفان سرسخت دکتر تاجگردون هستند که در همین ایام تلاش بسیاری برای ابطال انتخابات گچساران داشتند؛ اما چیزی که عیان و شفاف می‌باشد این است که مردم استان قیم تهران نشین نمی‌خواهند.
همانطور که امام خمینی ره می فرمایند :«همان مسیری که ملت داشتند، همین چیزی که اگر می خواهید مطابق با میل خودتان دمکراسی عمل بکنید، دمکراسی این است که آراء اکثریت، و آن هم این طور اکثریت، معتبر است؛ اکثریت هر چه گفتند آرای ایشان معتبر است و لو به خلاف، به ضرر خودشان باشد. شما ولیّ آنها نیستید که بگویید که این به ضرر شماست ما نمی خواهیم بکنیم. شما وکیل آنها هستید؛ ولیّ آنها نیستید. بر طبق آن طوری که خود ملت مسیرش هست.»
یقینا دهن کجی به‌ خواست مردم ثمره‌ای جز بی اعتمادی ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد.
اما بنظر می رسد دکتر تاجگردون اگر رد صلاحیت هم نشود ، دیگر قدرت و نفوذ قبل را ندارد ؛ نه دولت انقلابی و نه مجلس دوازدهم که به تعبیری از آن به عنوان مجلس مصباحیون یاد میکنند با ایشان نه تنها همسو نیستند بلکه زاویه دارند.
همین که ایشان با رای مردم حوزه انتخابیه با اختلاف ارای بسیار پیروز شدند؛ قطعا برای حامیان شان که به میمنت این اتفاق، رسم و نشان «پوکر» را به رخ رقبا و مخالفان می کشند.
حتی اگر در سطح ملی نفوذ سابق را نداشته باشند ، لااقل در سطح استانی نوید روزهای خوب برای شهرستان های گچساران و باشت را در جهت تکمیل پروژه ‌های عمرانی و بکارگیری نیروهای بومی در شرکتهای نفتی و صنعتی را میدهند.

در حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون دکتر محمد بهرامی که پس از سه دور پیاپی ناکامی وارد مجلس دوازدهم شدند ، در همین بدو کار با مشکلات و موانع زیادی روبرو خواهند شد.
اینطور گمانه زنی می شود که اولین مانع دکتر بهرامی ، حامیان وفادار ایشان هستند که چهار دوره از دکتر بهرامی حمایت کردند و حالا برخی از این حامیان به‌دنبال سهم خواهی و منفعت طلبی شخصی هستند.
دومین مانع کمبود نیروی تشکیلاتی در اطراف دکتر محمد بهرامی هست ، چراکه اکثر حامیان ایشان را جوانان و مشاغل آزاد تشکیل می دهند و در کادر اجرایی ادارات از نفوذ بالایی برخوردار نیستند؛ به همین علت بنظر می‌رسد برای حل این مانع از نیروی انسانی دوره نمایندگی آقای زارعی بهره خواهند برد.
سومین و مهمترین مانعی که به نظر می‌رسد برای ایشان و حوزه انتخابیه مرکز استان به مثابه زنگ خطری خواهد بود ؛ کم تجربه بودن ایشان به نسبت دو نماینده دیگر استان و پذیرفتن برتری آقای تاجگردون توسط حامیان آقای بهرامی هست. که یقینا برای حوزه انتخابیه مرکز استان اگر آقای بهرامی از مشاوران مجرب و اقدامات موثری در این زمینه و تفکر ایجاد شده ، استفاده نکند ، احتمالاً مسیر صعب و دشواری را در پیش خواهد داشت.

یکی دیگر از حدس هایی که زده می شود این است که آقای بهرامی با رفع موانع پیش گفته و تجربیاتی که در زمینه ساخت و ساز شهری دارند، می تواند نوید دوره‌ای سازنده برای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را بشارت دهد.

حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حجت‌الاسلام والمسلمین موحد برای هفتمین بار توانستند رای اعتماد حوزه انتخابیه را برای خود کسب کند.
در این دوره مردم کهگیلویه بزرگ در مقابل حجت الاسلام موحد ، صفر یا صدی شده بودند؛
قشری کاملا حامیان مخلص ایشان و قشری دیگر مخالف سرسخت ادامه حضور حجت‌الاسلام موحد در قامت نمایندگی کهگیلویه بزرگ بودند.
این پیروزی هفتم حجت‌الاسلام موحد و یا به تعبیر حامیان ایشان «طلوع هفتم» بدون شک شیرین ترین پیروزی برای طرفدارانشان بود.
باتوجه به پیش بینی‌هایی که میشود احتمالا این دوره آخرین دوره حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موحد در عرصه کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
برای ایشان دو حالت قابل تصور است:
اول اینکه چون چندین دوره در مجلس بودند دیگر آن شور و شوق سابق را نداشته باشند و همین حامیانی که اطراف ایشان هستند ، کم کم رو به جدایی از این جریان بیاورند.
دوم اینکه اتفاقا چون به احتمال زیاد دور آخر ایشان است ، سعی در خدماتی حتی با شدت و حدت بیشتری نسبت به قبل داشته باشند، بالاخص برای حامیان وفادارشان تا یاد و نام نیکی از هفت دوره حضورشان در قامت نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای مردم حوزه های انتخابیه ، به جای بگذارند.

بطور کلی با سوابق و تکثر آرا و عملکردی که نمایندگان منتخب مردم استان دارند ، و همچنین با حضور رهبر معنوی استان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ؛ ان شا الله شاهد روزهای به مراتب بهتری برای استان خواهیم بود.
نکات و مطالب بسیار دیگری نیز به ذهن متبادر می شود که ان شاالله در فرصتی مناسب با لحاظ ملاحظات و شرایط، عرضه می داریم.


سلام علی من تبع الهدی
سید علی عزیزی، فعال دانشجویی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کثیف ترین انتخابات تاریخ در بویراحمد برگزار شد، قطعا آقای بهرامی تک دوره‌ای خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
ها چون کاندید ختو قبول نوابی کثیفه کثیفی تهدیداییه ک تو مجازی میکردن کثیفی تهدیداییه که تو ادارات میکردن کثیفی سو قصد به جون بچه های مردم و تهدید جووناییه که با کاندیدتون نبود کثیفی چینش صندوق ها به نفع خودتونه شاید رایت با کسی که من دارم راجب بهش حرف میزنم هم نباشه ولی خب کثیف بازیو اون شخص خاص بود که شروع کرد ماهم بهش خاتمه دادیم سخت نیست مردم یاسوج بعد از چهار سال گرو کشی دارن نفس راحت میکشن حتی اگه آقای بهرامی هم نتونه تو چهارسال کار به جایی ببره که همین که میتونه تو جلسه صحبت کنه و تپق نزنه و رک و رک نکنه خودش خیلیه یعنی سه هیچ از همه کاندیدا ها و اقای نماینده جلوعه علی برکت الله
هادی
| Netherlands |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
رای پاک مردم را کثیف نشمارید. به مردم توهین نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
انتخابات بویراحمد و شکست روشنفکر می تواند چراغ راه بهرامی قرار بگیرد.
شکست روشنفکر با وجود اینکه جمعیت زیادی همراه ایشان بود و همه امکانات دربست در اختیار ایشان نشان داد که مردم از سطح آگاهی و تیزبینی بالایی برخوردار هستند .
نمی توان با حرف مفت و گپ پیک مردم را سرگرم کرد.
نمی توان با احساسات مردم بازی کرد.
نمی توان خوردو بردو هیچ نکرد.
نمی توان همه را گول زد.
نمی توان‌همه را دور زد.
نمی توان‌همه را درو کرد.
نمی توان‌فقط جمع کنی برای خودت و پسرت و دخترت وکاری برای مردم نکرد.
نمی توان شب گریه کرد و روز پز پوچ و خالی بدهی.
والبته نمی توان از کنار افراد قدر و قوی وباهوش به راحتی عبور کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
روشنفکر از حاج احمد به ولی حسن تقلیل یافت.
روشنفکر از اصالت به برفر تقلیل یافت.
روشنفکر از ولایتی به منوچهر بهمنی تقلیل یافت.
روشنفکر از علی کمالی به صالح داستار تقلیل یافت.
روشنفکر از هجیر تشکری به ارسلان شکوهی تقلیل یافت.
روشنفکر از گودرز دیده ور به مهرعلی لرکه زن تقلیل یافت.
روشنفکر از حسین قایمی به حقیقت تقلیل یافت.
روشنفکر از باقر قایمی به اندرخور تقلیل یافت.
روشنفکر از دکتر سهیلی به مراد بالش زر تقلیل یافت.
روشنفکر از ناصر بهمنی به محسن‌ دلشاد تقلیل یافت.
روشنفکر از قلی برهمن به محمد قلی آراسته تقلیل یافت.
روشنفکر از مهدی روشنفکر به بندر بیشخم تقلیل یافت.
روشنفکر از حاج یوسفی به جیمی جامپ تقلیل یافت‌.
روشنفکر از روستا به راستا تقلیل یافت.
روشنفکر از درخشان فر به درخشان زاده تقلیل یافت.
روشنفکر از دکتر نیک اقبال به شیخ تقی زاده تقلیل یافت‌.
روشنفکر از داریوش جهانبخش به الیاسی تقلیل یافت.
روشنفکر از بهادر اصلی به بهادر فرعی تقلیل یافت.
روشنفکر از بهادران اصلی به بهادران فرعی تقلیل یافت.
روشنفکر از آرمان بیگلری به سجاد نوبهار تقلیل یافت
روشنفکر از مقدم به احمدی کیش تقلیل یافت.
روشنفکر از خرامین به یزدان پناه تقلیل یافت.
روشنفکر از فروغ فر به جاوید تقلیل یافت.
روشنفکر از شفافیت به تاریکی تقلیل یافت.
روشنفکر از صداقت به دروغگویی تقلیل یافت.
روشنفکر از کرل غت به کرل کت و کوز تقلیل یافت.
روشنفکر از گپل قیمتی به حرفل پیک تقلیل یافت.
تقوی
|
Iraq
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
آقای عزیزی
اگر کسی مشکل فساد داشته باشد و ثابت شود قطعا باید با اعتبار نامه او موافقت نشود و حضور او به صلاح کسی نیست و به ضرر انقلاب و مردم است
و تایید اعتبار نامه افراد در مجلس هم یک کار قانونی و درستی است که قطعا خود امام موافق اجرای چنین قوانین مهمی است تا اگر کسی بدون داشتن صلاحیت تا این مرحله پیش رفت بازهم بتوان در این مرحله از ورود او به عرصه مجلس جلوگیری کرد پس آوردن کلام امام به عنوان شاهد مثال برای تایید حرف خودتون قطعا درست نیست و مغالطه می باشد
البته نسبت به برخی اتهامات نسبت به برخی منتخبین استان امید وارم که درست نباشد و اگر اهل هستند توفیق نوکری را داشته باشند
رشیدی
|
Germany
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
هیچکس هیچکاری نمیتونه بکنه قطعا بهرامی اگر عملکرد خوبی داشته باشه دور بعد هم میتونه باشه و تاجگردون هم انشالله در دور بعد هم مشکل نداره. چه برسه به این دور
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
در جواب کامنت حسین اینو بدون انتخابات بویراحمد هیچ گونه مشکلی نداشت اینو هم تو گوشت فرو کن که با انتخاب بهرامی تحویل بسیار خوبی این دوره رخ خواهد داد که تا چندین دوره دیگه با عملکرد خوبش راعی مجلس خواهد شد به امید فردای روشن
سید
|
Germany
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
عملکرد ضعیف و طایفه بازی روسنفکر باعث شد بهرامی رأی بیاره!!!
الحق که روشنفکر هرگز در قواره یک نماینده نبود و نیست و نخواهد بود!!!
احساس میشد که این دوره بویراحمد فاقد پماینده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
انتخاب دکتر بهرامی یعنی کنارزدن روشنفکر دانشی پناهی برای همیشه انتخاب دکتربهرامی یعنی نه به مدیران فشل وناکارآمد وچند رنگی ارزوی موفقیت برای راه روشن فردا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
زمان به سرعت می گذرد،آن دوتا که عملکرد وقوم گرایی خودرا نمایان کردند،به وضوع موانع قید شده است،گرچه اصلاحات با موانع جدی وب و هستن. و گرفتاریها درست نشود نوبت بعد تک دوری رای دور از ذهن نیست
۹۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
تاجگردون با رای بالا از مجلس اخراج می شود
پاسخ ها
حسینی باشت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
هیچ سندی مبنی بر تخلف دکتر تاجگردون در سطح کشور و استان ندارد اگر داشت قطعا شورای نگهبان کشور جلوگیری میکرد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
دشمن روشنفکر خودش بود و عملکردش
کسی که حاضر نمیشه بره در دانشگاه همون بهتر که رای نیاورد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بویراحمد را علی محمد دانشی ،پیشوا،خلقی پور،بندر روشنفکر نابود کردند دانشی،پیشوا،روشنفکر بویراحمدی نبودند خلقی پور هم معامله گر وخودخواه بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
اوفی من عدلش زی
علی ،م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
هر نماینده ای از استان که طرفدار خوانین و کدخدایان وسرمایه داران نامشروع باشد ویا با خوانین وکدخدایانی که روزگاری خون مردم مظلوم را همانند زالو می مکیدندو با زور وتهدید اموال مردم بیچاره را غصب میکردند ارتباط داشته باشند باید آن نماینده را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد وقطعا نمایندگان انقلابی مجلس دوازدهم اعتبار نامه چنین نمایندگانی را باید سریع رد کنند ومردم مستضعف استان هم چنین نمایندگانی را برای همیشه ترد خواهند کرد امید وارم که هر سه نماینده استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند وهرگز در دام این سه گروه گرفتار نشوند که خدای ناکرده خشم مردم مستضعف وستم دیده و خانواده های شهدا جانبازان و آزادگان و ایثارگران برافروخته نشود درمقابل آنان قرار نگیرند
شکست روشنفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
انتخابات بیش از نتیجه دارای درسهای آموزنده و عبرت آموزی بخصوص در بویراحمد بود.
اول اینکه منتخب بویراحمد باید بویراحمدی باشد.
دوم اینکه ضعف عملکرد زود خود را نشان خواهد داد.
سوم اینکه دور اول احساسات و هیجان ولی دور دوم بیان عملکرد کارساز است.
چهارم اینکه بزرگان و نخبگان حذف شدنی نیستند.
پنجم اینکه با استراتژی تفرقه و نفاق نمی توان برنده شد
درس عبرت شکست روشنفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
انتخابات بیش از نتیجه دارای درسهای آموزنده و عبرت آموزی بخصوص در بویراحمد بود.
اول اینکه منتخب بویراحمد باید بویراحمدی باشد.
دوم اینکه ضعف عملکرد زود خود را نشان خواهد داد.
سوم اینکه دور اول احساسات و هیجان ولی دور دوم بیان عملکرد کارساز است.
چهارم اینکه بزرگان و نخبگان حذف شدنی نیستند.
پنجم اینکه با استراتژی تفرقه و نفاق نمی توان برنده شد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
این انتخابات اون هم استان ما،یک نتیجه بیشتر نداره که اگه پول داری و دین و دنیا و آخرت برات معنا نداره پا تو این عرصه بذار و دامه بده اگه هم نه بی خود خودت و دیگران را به زحمت نینداز
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بهرامی خخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
انشالا بازهم دوران طلایی تکرارشد وامیدواریم دکترتاج گردون ودکتربهرامی زودتر مدیران فشل ناکارآمد دغل باز رازودتر عزل ومدیران مردمی واقعی وبومی راجایگزین کنند با امید بهترین برای راه روشن فردا وباران امید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
خاموشفکر بخارپز شد تا یاد بگیره و مودب باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Lithuania |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
دهن کثیفت روزی لگام خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
هیچی نشده در دنا و سی سخت یه عده ای دارن تاخت و تاز میکنن و یکی مدیر کل جهاد شده و یکی فرماندار شده یکی شهردار و یکی بنیاد مسکن
تازه یکی ش میگه من میتونم با حفظ سمت فرماندار باشم و مدیرکل جهاد
در هیچ دوره ای اینجور بی در و پیکر نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بهرامی درمصاحبه شبکه خبر نشون داد که هیچ برنامه و حتی اطلاعات در حد یک شهروند پویا ندارد چه برسدبه نمایندگی و وضع قوانین.
بهرامی حتی نام و موضوع کمیسیون ها رو بلد نبود.
حامی سیاست های شکست خورده ایهمچون عدم شفافیت آرا و ممانعت از واردات خودرو بود.
حرفهای قبل انتخابات ش با بعد انتخابات متفاوت بود و انگشت حسرت به دندان همه بویراحمد گزیده شد که چه انتخاب بدی انجام دادیم و او ناتوان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
بهرامی که هنوز بلد نیس مباحث انرژی در کمیسیون انرژی مطرح می شود و میگه میخوام برم کمیسیون صنعت( منظورش همون صنایع و معادن شاید باشه) و انرژی رو پیگیری کنم دیگه چه بگیم غیر از اینکه
خاک بر سرمان با این احوال
هادی
|
Netherlands
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
عصر دنا لطفا" به موضوع استخدام های غیرقانونی از جمله استخدام غیرقانونی مدیرکل استاندارد ورود کنید تا دست افراد متخلف و متظاهر رو شود.
علی قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
ندای وحدت خاموش ننشسته فعالیت خود را انجام می دهد زمان میگذرد واعتبار نامه ها هم جواب خواهد داد که سه نفر به خانه خودشون بر می‌گردند.چون بود ونابود بهرامی وتاجگردون در مجلس فرقی نداره.نماینده مخالف دولت ومجلس برابر است با صفر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
وای بر کهگیلویه چه ظللمی رفت و بارش
تحلیل سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
انتخابات بویراحمد و شکست روشنفکر می تواند چراغ راه بهرامی قرار بگیرد.
شکست روشنفکر با وجود اینکه جمعیت زیادی همراه ایشان بود و همه امکانات دربست در اختیار ایشان نشان داد که مردم از سطح آگاهی و تیزبینی بالایی برخوردار هستند .
نمی توان با حرف مفت و گپ پیک مردم را سرگرم کرد.
نمی توان با احساسات مردم بازی کرد.
نمی توان خوردو بردو هیچ نکرد.
نمی توان همه را گول زد.
نمی توان‌همه را دور زد.
نمی توان‌همه را درو کرد.
نمی توان‌فقط جمع کنی برای خودت و پسرت و دخترت وکاری برای مردم نکرد.
نمی توان شب گریه کرد و روز پز پوچ و خالی بدهی.
والبته نمی توان از کنار افراد قدر و قوی وباهوش به راحتی عبور کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
بوبومی و ای گپ قیمتی
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
دوستانی که می‌فرمایید روشن فکر تپق زبان دارد،ادعایی ندارد و نداشت خیلی مردمی بود رای 64هزار رای کمی نیست،اما عندالله بهرامی که همیشه می‌گفت عمرم در دانشگاه بود وچهره دانشگاهی معروف بود متأسفانه سواددرحد یک دانشجوی ترم اول را ندارد همه ی مردم بویراحمد پذیرفتند که بی‌سواد تراز بهرامی تا حالا وارد مجلس نشده و نخواهد شد،این مدرک دکترا واین سواد بهم نمی‌خوانند ،برادران بزرگوار خیلی از افراد سوادشان ارثی وذاتی است واز کوچکی مستعد اند ایآقایون خصوصا بهرامی اگر کل سواد موجود در محتوای کتب درسی که در تمام رشته های دانشگاه تهران را وارد ذهن و فکر وشناختش کنید نه توان دارد و نه سواد ونه بیان ،وسلام ازانتخابش شرمنده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
روشنفکر هم تپق زبان دارد هم تپق عمل دارد هم تپق صداقت دارد هم تپق شرافت دارد هم تپق نجابت دارد.
تا دلت بخواد تپق دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
زمانی که در دیشموک گریه کرد گفتم این انسان بی بضاعت و ضعیفی است اگه تو دلسوز مردم بودی نمی رفتی پیش وزیر کشور قالیباف و شوذای نگهبان گریه کنی و بگوی اگه حوزه کهگلو باطل شد خون بر پا میشه این هم نشان دیگری از ضعف ایمان و صلابت شما بود وای به حال شما با این انتخابات کثیف واین دفاعیات نا بحق استاندار خوش خیال و گریه کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
نمی دانم نویسنده کیست اما انصاف و مروت داشته . اگر همینگونه قضاوت کنی بدون حب و بغض موفق خواهی شد .
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
مطمئن باشین اگر خرید رای توسط بهرامی انجام نمیگرفت تا ۲۰ سال دیگه هم میومد قبول نمی شد
راه روشن پس فرداها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
روشنفکر شکست نخورد بلکه باخت.
هم اخلاق را باخت هم نتیجه را واگذار کرد.
به همه تا توانست نارو زد.
به همه تا توانست تهمت زد.
به همه تا توانست تاخت.
به همه تا توانست خیانت کرد.
نهایت ایشان در میدان سیاست مثل میدان عمل و اخلاق و صداقت پودر شد و جمع شد برای همیشه تا درس عبرتی باشد که نمی توان مثل سنوات گذشته از مردم سو استفاده وعقلا و نخبگان را گول زد.
عدم صداقت در گفتار و کردار و حسادت مفرط ایشان به بزرگان باعث شد هم شکست بخورد و هم دچار عارضه خون و قند شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
روشنفکر از حاج احمد به ولی حسن تقلیل یافت.
روشنفکر از اصالت به برفر تقلیل یافت.
روشنفکر از ولایتی به منوچهر بهمنی تقلیل یافت.
روشنفکر از علی کمالی به صالح داستار تقلیل یافت.
روشنفکر از هجیر تشکری به ارسلان شکوهی تقلیل یافت.
روشنفکر از گودرز دیده ور به مهرعلی لرکه زن تقلیل یافت.
روشنفکر از حسین قایمی به حقیقت تقلیل یافت.
روشنفکر از باقر قایمی به اندرخور تقلیل یافت.
روشنفکر از دکتر سهیلی به مراد بالش زر تقلیل یافت.
روشنفکر از ناصر بهمنی به محسن‌ دلشاد تقلیل یافت.
روشنفکر از قلی برهمن به محمد قلی آراسته تقلیل یافت.
روشنفکر از مهدی روشنفکر به بندر بیشخم تقلیل یافت.
روشنفکر از حاج یوسفی به جیمی جامپ تقلیل یافت‌.
روشنفکر از روستا به راستا تقلیل یافت.
روشنفکر از درخشان فر به درخشان زاده تقلیل یافت.
روشنفکر از دکتر نیک اقبال به شیخ تقی زاده تقلیل یافت‌.
روشنفکر از داریوش جهانبخش به الیاسی تقلیل یافت.
روشنفکر از بهادر اصلی به بهادر فرعی تقلیل یافت.
روشنفکر از بهادران اصلی به بهادران فرعی تقلیل یافت.
روشنفکر از مقدم به احمدی کیش تقلیل یافت.
روشنفکر از خرامین به یزدان پناه تقلیل یافت.
روشنفکر از فروغ فر به جاوید تقلیل یافت.
روشنفکر از شفافیت به تاریکی تقلیل یافت.
روشنفکر از صداقت به دروغگویی تقلیل یافت.
روشنفکر از کرل غت به کرل کت و کوز تقلیل یافت.
روشنفکر از گپل قیمتی به حرفل پیک تقلیل یافت.
نقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
سلام، بهرامی فقط تبلیغات بوده و هست، نه سواد درستی، نه اطلاعات سیاسی، نه رزومه خوبی، نه سوابق مدیریتی اجرایی مناسبی‌،نه......، بلکه با خرید رای و تبلیغات بی محتوا پیش برده و می برد! وای به حال مردم این حوزه انتخابیه که ۴ سال دیگر را از دست دادند! بهرامی این همه مخارج پیمانکاران در انتخابات برای ایشان را باید با تخلف و رانت در این ۴ سال جبران نماید. عملکردش در شهرداری هم صرفا تبلیغات بود و الا خیانتی که ایشان به مردم شهر یاسوج کرد، هیچ شهرداری مرتکب نشد، از جمله ورود و تحمیل بدون آزمون تعداد خیلی زیادی نیروهای بدون کارا در شهرداری که باید تا آخر دوره خدمتی آنان از عوارض وصولی مردم به جای کار عمرانی در شهر، حقوق اینها پرداخت شود و محروم مانده افراد مستحق و با استعداد از اشتغال در شهرداری، واگذاری کار به پیمانکاران خاص و طایفه ای با قیمت های بالا. تضییع حقوق مردم، هزینه های تبلیغاتی کلان و سوء استفاده از اموال شهر و شهرداری و.......
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین