کد خبر: ۲۲۸۵۰
تاریخ انتشار:۱۲:۱۳ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از آغاز "پنج شنبه و جمعه های جهادی" با سفر شهرستانی به شهرستان های مرودشت و زرقان در راستای بازدید نظارتی بر روند پروژه های عمرانی استان و خدمت رسانی بیشتر در تمامی مناطق استان پهناور فارس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محسن پاپری زارعی یکی دیگر از اهداف طرح پنج شنبه و جمعه های جهادی در استان فارس را بازدیدهای شهرستانی در راستای بررسی مسائل و مشکلات اعتباری پروژه های عمرانی استان فارس دانست.

وی تصریح کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از پروژه های مهم عمرانی استان فارس با هدف نظارت فنی و بررسی مسائل و رفع مشکلات آنها بازدید به عمل می آید.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران ۳۷ شهرستان استان فارس خواست تا همکاری و مساعدت لازم را از طرح “پنج شنبه و جمعه های جهادی در استان فارس” با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس داشته باشند تا بتوان استان فارس را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

پاپری زارعی با بیان سخنان مقام معظم رهبری نسبت به اینکه ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم گفت: این جمله‌ی رهبر عزیز انقلاب اسلامی به‌وضوح اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ی ارزشی انقلاب اسلامی مشخص می‌کند.

وی گفت: در ادامه تاکیدات سخنان مقام معظم رهبری که هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم ابراز کرد: یکی از عرصه‌های تبلور عمران و آبادانی در کشور، عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی است که تلاش داریم پروژه های عمرانی استان که نیاز به حرکت جهادی دارد را فعال نمائیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در بخش پایانی سخنانش گفت: پنجشنبه و جمعه های جهادی در استان فارس یک طرحی ابتکاری که در دوره جدید مدیریتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس شکل گرفته تا برخی مشکلات عمرانی و زیرساختی استان فارس را برطرف نماید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین