کد خبر: ۲۲۶۵۵
تاریخ انتشار:۱۹:۳۳ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور:
عصر دنا: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: یکی از نقشه ها و توطئه هایی که دشمن برای اجرایی کردن آن پول های هنگفت و تلاش زیادی کرده است و به انواع حقه ها و نیرنگ ها متوسل شده است، ناامید کردن مردم است تا مردم را از حضور در انتخابات دل سرد کنند و ما باید با بازگویی حقایق و پیشرفت ها و موفقیت های کشور امید آفرین باشیم و مردم را به آینده دل گرم کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا به نقل از روابط عمومی پلیس، حجت السلام والمسلمین “سید علیرضا ادیانی” در نشست با گروه‌های مرجع و افراد تأثیر گذار استان بوشهر عنوان داشت: شکرخدا را بجای می آورم که امروز در خصوص یکی از مسائل مهم یعنی انتخابات که اساسی ترین مسئله است و از همه به استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با هم گفتگو کنیم .
این مقام مسئول در ادامه گفت: یکی از حربه های خطرناک دشمن ، حربه جدایی دین از سیاست بود، عده ای از اینکه دین را نباید به سیاست آلوده کرد که به ظاهر انسان های خشک مقدس نما بودند، عده ای هم می گفتند دین نباید در سیاست دخالت کند و عده ای دیگر تفکرشان این بود که اساساً دین در سیاست دخالت کرده است، این حربه آنقدر جنجالی شد که اما راحل(ره) در وصیت نامه خود فصلی را به آن اختصاص داد و اعتقاد امام (ره) این بود که تمام دین سیاست است.
وی در ادامه حضور مردم را خنثی کننده تمام فتنه های دشمنان دانست و افزود: این مردم بودند که تمام فتنه ها را خنثی کردند، فتنه 88 فتنه بزرگی بودکه مردم این فتنه بزرگ را با حماسه 9 دی خنثی کردند، در فتنه اخیر هم مردم از انقلاب دفاع کردند و دشمن را ناکام گذاشتند، دشمن با تمام توان و بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی های جنگ نرم شبانه روز در صدد براندازی نظام بود و می گفتند دیگر کار انقلاب تمام شده است که بازهم به لطف الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این حکیم دوران و همراهی مردم فتنه ها خنثی گردید و آرامش برقرار شد.
ادیانی با اشاره به اینکه دشمن امروز ضربات سنگینی از محور مقاومت خورده اند و قصد دارند به هر شکلی به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، بیان کرد: یکی از نقشه ها و توطئه هایی که دشمن برای اجرایی کردن آن پول های هنگفت و تلاش زیادی کرده است و به انواع حقه ها و نیرنگ ها متوسل شده است، ناامید کردن مردم است تا مردم را از حضور در انتخابات دل سرد کنند و ما باید با بازگویی حقایق و پیشرفت ها و موفقیت های کشور امید آفرین باشیم و مردم را به آینده دل گرم کنیم.
نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: سعی و تلاشی که مردم را ترغیب کند تا در انتخابات مشارکت کنند یاری دین خداست و هرکسی که مردم را از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود نا امید با پیامبر خدا و دین مبین اسلام مخالفت می‌کنند.
وی، مسئله ولایت فقیه و اطاعت از ولی فقیه را بسیار مهم برشمرد و با تاکید بر اینکه ولایت مسئله نیست، بلکه راه حل مسئله است خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در کل دنیا ایران را با نام امام(ره) می‌شناسند و ولایت فقیه کلید حل مشکلات کشور است و تا زمانی که همگی پشت سر ولی فقیه خود باشیم به کشور ما آسیبی نخواهد رسید.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم همیشه در انتخابات مشارکت داشته‌اند و این یک پیام روشن برای جهانیان دارد و آن هم این است که ملت ایران همیشه حامی نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلام ادیانی در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات، خطاب به معتمدان و سران قبایل گفت: حکیم هشیار ،آگاه و با بصیرت، اهل راز و نیاز در دل شب، آن اسوه تقوا و پارسایی همواره به سران قوا می فرمودند “فضای انتخابات را پیش از موعد انتخاباتی نکنید” اما در این دوره، از یک سال مانده به انتخابات خودشان پرچم انتخابات را برافراشته اند و این نشان از اهمیت فوق العاده موضوع دارد پس همگی باید با تمام توان و ظرفیت خود منادی حضور در انتخابات باشیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان اظهار داشت: اگر دیروز نقطه درگیری در شلمچه،دشت آزادگان، هویزه و طلائیه بود امروز میدان نبرد صندوق رأی است و باید با حضور آحاد مردم پای صندوق رأی، پاسخی دندان شکن به دشمنان بدهیم.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین