کد خبر: ۲۲۱۵۱
تاریخ انتشار:۱۴:۳۴ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: پایگاه اینترنتی بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از امروز آغاز به‌کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش‌ روابط‌ عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌دنبال برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» به نشانی‌ pressexpo.ir در دسترس قرار گرفته است.

نمایشگاه بیست و چهارم مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی پس از یک وقفه شش ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بیست و چهارم هم اکنون اخبار و رویدادهای مربوط را پوشش می‌دهد و ستاد اجرائی این نمایشگاه در نظر دارد تا همه‌‌ مراحل مربوط به پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، جانمایی غرفه‌ها و فراخوان‌های مربوط را از طریق این پایگاه به انجام رساند.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جامع و جدیدی شامل رسانه‌های چاپی، رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری، در اواخر بهمن‌ماه سال جاری و با حضور حداکثری رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین