کد خبر: ۲۱۹۷۳
تاریخ انتشار:۲۳:۱۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:
عصر دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین جلسه توسعه استان‌های زاگرس نشین با تشکیل قرارگاه ویژه اشتغال و تصویب ۲۴ پیشنهاد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: محمد کاظم منزوی امروز شنبه در جلسه ستاد توسعه استان‌های زاگرس نشین با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه اشتغال و کارآفرینی تسهیل در وصول تقاضا و همچنین صدور مجوزهای کسب و کار سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات اشتغال زا و تکمیل طرح‌های بالای ۸۰ درصد در اولویت این قرارگاه قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: معرفی طرح‌های پیشران در استان‌های زاگرس نشین تعیین نرخ سود بانکی در این استان‌ها اختصاص خط اعتباری اشتغال از محل صندوق توسعه ملی بخش دیگر از مصوبات این قرارگاه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین هدف گذاری رشد اقتصادی تعیین سهم هر استان از اعتبارات اشتغال زا و تدوین سند آمایش سرزمینی استان‌های زاگرس نشین را بخش دیگر از مصوبات این ستاد بیان کرد.

منزوی افزود: بر اساس ستاد توسعه استان‌های زاگرس نشین چهارمحال و بختیاری خوزستان ایلام کهگیلویه بویراحمد لرستان و کرمانشاه شش استانی هستند که در این سند مشمول طرح‌های اشتغال زا خواهد شد.

وی به تدوین طرح‌های آبرسانی حفظ جنگل‌ها و توسعه زیرساخت‌های بوم گردی در استان‌های زاگرس نشین مرکزی اشاره کرد و بیان داشت: تا پایان همین هفته باید بسته‌های سیاستی توسعه استان‌های زاگرس نشین تدوین و آماده ارائه شود.

منزوی هدف از این مصوبات را توسعه اشتغال جلوگیری از مهاجرت شکوفایی اقتصادی در استان‌های زاگرس نشین مرکزی بیان کرد.

وی با تشریح جزئیات دیگر مصوبات این ستاد گفت: رفع موانع تولید تخصیص کمک‌های فنی اعتباری برای اشتغال و تسهیل در وثیقه گذاری و معرفی ضامن برای دریافت وام‌های اشتغالزا و تعریف مناطق آزاد گردشگری در این شش استان زاگرس نشین مرکزی می‌تواند زمینه رونق اقتصادی را در آنها فراهم کند.

برچسب ها: زاگرس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین