Subject: خروش انقلابی مردم دهدشت در پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها؛
From: asrdena.ir

مطالبه خون‌خواهی و انتقام قاطع از رژیم کودک‌کش +گزارش تصویری عکس
Date: Sun, 15 Jun 2025 04:05:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5635AF2023EF498BB5C18119160FE9E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5635AF2023EF498BB5C18119160FE9E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5635AF2023EF498BB5C18119160FE9E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----5635AF2023EF498BB5C18119160FE9E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----5635AF2023EF498BB5C18119160FE9E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/50856_986.jpg

----5635AF2023EF498BB5C18119160FE9E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----5635AF2023EF498BB5C18119160FE9E8_MULTIPART_MIXED--